Gå til innhold

laptop med rå 3D


Anbefalte innlegg

Planen er at jeg skal få meg en laptop før sommeren. Siden jeg alltid alltid har holdt meg til stasjonære, har jeg dessverre lite kunnskap på området.

Etter litt grubling har jeg kommet til følgende sannheter:

Hver eneste krone må tjenes inn gjennom hardt arbeid, så jeg er ikke interessert i å betalemer enn jeg må. På den annen sideharjeg en skikkelig fet sommerjobb. Jeg kan dermed sikkert skrape sammen 17k hvis det blir aktuellt.

 

harddisk er fittedyrt til laptop. dessuten har jeg 300gb på den andre, som jeg kan bruke. Derfor er jeg fornøyd med allt ned til 40 gb.

Personli8g har jeg aldri brukt mindre enn 512 mb ram i XP, og kan derfori kke uttalemeg om dette. Har dere noen meninger om hvor bra dette fungerer? (jeg brukermaskinen min MYE til bildebehandling)

 

 

Viktigst av allt:

Jeg kjører fortsatt et GeForce 4 TI 4200.

Jeg gamer ikke mye, men når jeg først gjør det liker jeg høy FPS. Det irriterer meg også at jeg ikke har direct x 9 på det kortet. Når det kommer til laptop, som man ikke kan oppgradere , har jeg planer om å kunne kjøre brukbart de neste åra.

Dillemmaet er vel derfor radeon 9700 vs x6oo.

 

HP

fujitsu simens

disse har jeg sett på.

Andre forslag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dillemmaet er vel derfor radeon 9700 vs x6oo.

For det første så yter 9700 og X600 likt. Har du tenkt til å spille en del, ville jeg minst fått en pc med Go6600/X700, som f.eks Acer Travelmate 8100 eller Cinet Smartbook 1300.

Eller Inspiron 9300 fra Dell med 6800 skjermkort :p

Eller den ene Fujistu-pcen Komplett får inn med 6800-kort. (kan sees Komplett Fujitsupc med superkort :p ) Koster vel 15000...

Så kan du legge på mer minne...

Endret av Jurgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...