Gå til innhold

Dine beste spillkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden trådstarter spør etter beste spillkjøp, og ikke spill, er valget enkelt: Max Payne 2: Fall of Max Payne (PS2) til 99,- på Gamezone - utrolig feet spill, og verd mye mere enn de 99,- som det kostet.

Håper virkelig på en 3er :love:

EDIT: Glemte et ,.

Endret av Dunedain
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg kjøpte Starcraft i Korea da jeg var der i 1998.

World of Warcraft. Nesten ikke spilt spillet, men boksen er utrolig fint laget (har begge, alliance og orc cover) Blizzard vet hvordan man skal lage spillbokser!

Resident Evil 4

Skrevet

Folk som svarer Gothic 3 trenger å ta seg ei bolle...

Det blir akkurat slik som når de skulle kåre århundrets beste album som var gitt ut, da hadde "OK-computer" akkurat kommet ut og alle hyllet dette middelmådige albumet opp i skyene, og det endte med å vinne... Sier litt om folks hukommelse og evne til å se ting i perspektiv.

Mitt beste kjøp er WoW, ikke noe er spilt mer enn det hjemme hos meg. (Og jeg har kjøpt spill i 20 år, mitt første var "The Way of The Exploding Fist" til c64 :D)

Fallout samleboksen kommer også høyt opp!

Skrevet

Tror heller du skal ta deg en bolle. Synes du ikke det er litt forskjell på "århundrets" album og beste spill i din egen spillsamling? Jeg for min del har som (u)vane å bli fort lei spill, mens Gothic III ikke har kjedet meg et sekund. Når jeg i tillegg ikke har så veldig stor spillsamling, er det kanskje ikke så unaturlig at G3 er et av mine beste spillkjøp?

Skrevet

Jeg har gjort flere gode kjøp:

Neverwinter Nights+begge tilleggspakkene til 300 kr.

Icewind Dale II til 200 kr.

Morrowind til 100 kr.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...