graks Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 ofp2 skal vises fram på e3 messen.Bohemia Interactive skal vise fram spillet selv,ikke codemasters stand. er kjempe spent,og se hva de kommer og vise fram. http://www.bistudio.com/
Windoge Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Har dette vært tatt opp før? Virker da ikke som folk er så ivrig etter å "juble" over denne tråden, siden OFP2 er da et svært etterlengtet spill.
Smooth Ceiling Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jau.. men det er også sunt å ha en porsjon skepsis innabords, og ikke bare bite på all hypen rundt spill det er sluppet lite informasjon om. På den annen side er jeg ganske sikker på at gutta ved BIS vet mer enn godt nok hva de gjør, og at vi har en stor spillopplevelse i vente. Nå har vi ventet ganske lenge, og jeg vil ikke spolere gleden med å forvente for mye. Så jau.. jeg gleder meg - men alt med måte. Det er ingen garanti for at det vil treffe like godt som det første. Vi får se. Når dette er sagt, vil jeg også si at jeg elsket® OFP 1985 til døde. Ble aldri god på å lage missions, for det ble raskt himla komplisert etterhvert som nye kommander ble lagt til og verktøyene utvidet. Hatten av for de som klarte å lage omfattende og realistiske oppdrag. OFP 1985 er fremdeles en perle av et spill, på samme linje som Falcon 4.0 er de realistiske combat flight simmenes konge på haugen den dag i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå