Gå til innhold

DC++ og connection timeout

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.

Før jeg formaterte PC'en fungerte DC++ utmerket. Etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å laste ned filer overhodet. Programmer som WinMX og Azureus fungerer fint, men DC++ får bare connection timeout på nedlastningene. Hva i alle dager kan være galt? Jeg bruker passive mode og har fylt inn IP-adrsse, TCP & UDP-port (5000) og åpnet porter i routeren. Allikevel vil det ikke fungere. Noen som har tips? Har slitt med dette problemet i laaang tid nå, aner ikke hva som er galt :cry:

Endret av Grundig
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann.

Før jeg formaterte PC'en fungerte DC++ utmerket. Etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å laste ned filer overhodet. Programmer som WinMX og Azureus fungerer fint, men DC++ får bare connection timeout på nedlastningene. Hva i alle dager kan være galt? Jeg bruker passive mode og har fylt inn IP-adrsse, TCP & UDP-port (5000) og åpnet porter i routeren. Allikevel vil det ikke fungere. Noen som har tips? Har slitt med dette problemet i laaang tid nå, aner ikke hva som er galt :cry:

Du skal bruke active mode hvis du har fult inn Ip-adresse.

Skrevet

Har du router? Sikker på at du har skrevet inn riktig ip-adresse? Den riktige er i hvert fall den du får når du skriver +myip i en av hub'ene.. Og, som det ble nevnt; når du har fylt inn ip-adresse, så velger du active mode..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...