Grundig Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Heisann. Før jeg formaterte PC'en fungerte DC++ utmerket. Etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å laste ned filer overhodet. Programmer som WinMX og Azureus fungerer fint, men DC++ får bare connection timeout på nedlastningene. Hva i alle dager kan være galt? Jeg bruker passive mode og har fylt inn IP-adrsse, TCP & UDP-port (5000) og åpnet porter i routeren. Allikevel vil det ikke fungere. Noen som har tips? Har slitt med dette problemet i laaang tid nå, aner ikke hva som er galt Endret 2. mai 2005 av Grundig
Martin A. Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det kunne ikke falt deg inn å lese sticky'en? http://forum.amotor.no/index.php?showtopic=368148
Chakl Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Heisann. Før jeg formaterte PC'en fungerte DC++ utmerket. Etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å laste ned filer overhodet. Programmer som WinMX og Azureus fungerer fint, men DC++ får bare connection timeout på nedlastningene. Hva i alle dager kan være galt? Jeg bruker passive mode og har fylt inn IP-adrsse, TCP & UDP-port (5000) og åpnet porter i routeren. Allikevel vil det ikke fungere. Noen som har tips? Har slitt med dette problemet i laaang tid nå, aner ikke hva som er galt Du skal bruke active mode hvis du har fult inn Ip-adresse.
Grundig Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Det kunne ikke falt deg inn å lese sticky'en?http://forum.amotor.no/index.php?showtopic=368148 Jeg har lest den, men den hjelper meg ikke noen ting i forhold til det problemet jeg har.
Martin A. Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det jeg skulle fram til, var at du skulle _spørre_ der
Grundig Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Jeg har spurt der også, men får ikke noe svar Kan sikkert spørre en gang til, lenge siden sist nå.
Bone Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har du router? Sikker på at du har skrevet inn riktig ip-adresse? Den riktige er i hvert fall den du får når du skriver +myip i en av hub'ene.. Og, som det ble nevnt; når du har fylt inn ip-adresse, så velger du active mode..
Grundig Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg har et SpeedTouch modem fra Telenor med innebygget router. Jeg har skrevet inn riktig ipadresse. Noen flere forslag? Endret 3. mai 2005 av Grundig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå