Gjest member-60584 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Assassination Talents (21 points) # Improved Eviscerate - 3/3 points # Malice - 5/5 points # Murder - 2/2 points # Ruthlessness - 3/3 points # Relentless Strikes - 1/1 point # Lethality - 5/5 points # Improved Expose Armor - 1/3 point # Cold Blood - 1/1 point Combat Talents (8 points) # Improved Sinister Strike - 2/2 points # Improved Gouge - 3/3 points # Improved Backstab - 3/3 points Subtlety Talents (22 points) # Master of Deception - 5/5 points # Opportunity - 5/5 points # Initiative - 5/5 points # Improved Ambush - 3/3 points # Improved Rupture - 3/3 points # Preparation - 1/1 point vanlige 21/8/22 builden.. noen points kan variere men det går på CB/imp BS/prep denne builden kaller jeg selv "very easy mode every 10mins"
B@ron Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 hva vil dere anbefale for meg med sword's? svar fort. serveren er snart oppe
B@ron Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 vil ikke ha Improved Expose Armor med på lista mi vil bare slakte
B@ron Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 FUnker denne lista for sword? (altså ikke daggers) Der stakk læreren gitt... 30/8/13 Assassination Talents (30 points) Improved Eviscerate - 3/3 points Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%. Malice - 5/5 points Increases your critical strike chance by 5%. Murder - 2/2 points Increases your chance to hit while using your Sap, Ambush, Garrote, or Cheap Shot abilities by 5%. Ruthlessness - 3/3 points Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target. Lethality - 5/5 points Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike, or Hemorrhage ability by 30%. Relentless Strikes - 1/1 point Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy. Improved Instant Poison - 5/5 points Increases the chance to apply Instant Poison to your target by 10%. Cold Blood - 1/1 point When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%. Seal Fate - 5/5 points Your critical strikes from abilities that add combo points have a 100% chance to add an additional combo point. Combat Talents (8 points) Improved Sinister Strike - 2/2 points Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy. Improved Gouge - 3/3 points Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds. Improved Backstab - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%. Subtlety Talents (13 points) Camouflage - 5/5 points Increases your speed while stealthed by 15%. Opportunity - 5/5 points Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%. Improved Ambush - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 40%.
Jeremy Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Går selv for en backstab-build med dual-daggers. Assassination Talents (30 points) # Improved Eviscerate - 3/3 points Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%. # Malice - 5/5 points Increases your critical strike chance by 5%. # Murder - 1/2 point Increases your chance to hit while using your Sap, Ambush, Garrote, or Cheap Shot abilities by 3%. # Ruthlessness - 3/3 points Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target. # Improved Expose Armor - 3/3 points Increases the armor reduced by your Expose Armor ability by 45%. # Lethality - 5/5 points Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike, or Hemorrhage ability by 30%. # Relentless Strikes - 1/1 point Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy. # Improved Kidney Shot - 3/3 points Reduces the cooldown of your Kidney Shot ability by 5 seconds. # Cold Blood - 1/1 point When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%. # Seal Fate - 5/5 points Your critical strikes from abilities that add combo points have a 100% chance to add an additional combo point. Combat Talents (21 points) # Improved Gouge - 3/3 points Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds. # Lightning Reflexes - 2/5 points Increases your Dodge chance by 2%. # Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. # Precision - 2/5 points Increases your chance to hit with melee weapons by 2%. # Improved Backstab - 3/3 points Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%. # Riposte - 1/1 point A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds. # Dagger Specialization - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%. Når det gjelder rekkefølgen på hvordan du setter poengene, så ville jeg prøvd å komme ned til Seal Fate så fort som mulig.
B@ron Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 vil ikke ha med daggers! ^^ lag en liste med sword, plz
Amon Amarth Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) takker for dagger build... skal kopiere den og følge den til jeg ikke gidder mer edit: Ops en leif. Endret 2. mai 2005 av Amon Amarth
haarod Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Improved Sap er et must hvis du skal være en best mulig snikmorder. Da er det stor sjanse for at du fortsatt er i stealth etter å ha sappa en!
Sheel Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Går 30/8/13 Assasination (30): 3 Imp. Evsicerate, 5 Malice, 2 Murder, 1 Relentless Strikes, 2 Ruthlessness, 5 Lethality, 5 Vile Poison, 1 Cold Blood, 5 Seal Fate. Combat (8): 3 Imp. Gouge (Brukes bare til energy-load for Backstab, oe. bandasjering), 2 Dodge (pga. jeg vil heller dodge 2% mer enn å ha 5 mindre energy brukt per SS, som jeg bruker lite uannsett), 3 Imp. Backstab. Subtlety (13): 5 Master of Deception, 5 Opportunity, 3 Imp. Ambush HKoN- Skrevet 02/05/2005 : 22:09 Improved Sap er et must hvis du skal være en best mulig snikmorder. Da er det stor sjanse for at du fortsatt er i stealth etter å ha sappa en! Nei og nei.. Endret 2. mai 2005 av Artex
Dandar Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Virker som noen her ikke "liker" Daggers, hvorfor ikke ? Med rette build er det de som skader mest i endgame...
Ol'H Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 btw: expose armor suger. Greit hvis du er i ei gruppe å du kamper mot en boss med heavy armor.
Dandar Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Da er Sunder Armor for Warrior's mye bedre, siden den funker opptil 5 ganger og i tillegg holder aggro på Warrior.
Lacim Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Da er Sunder Armor for Warrior's mye bedre, siden den funker opptil 5 ganger og i tillegg holder aggro på Warrior. Jepp. Og Expose og sunder stacker ikke.
Gjest member-60584 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 btw: expose armor suger. hvorfor? godt å bruke det mot mail/plate users og i solo PvE mot heavy armor creeps.. mot heavy armor creeps: CS > SS > expose armor i PvP: CS > SS > expose armor > spring vekk og restealth
IntelAmdAti Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hva med 3 poeng på setup, 1 på preparation og 2 på improved evasion? Du vil kunne bruke evasion i opptil 38 sekunder, hele tiden har du ~90% sjanse for å dodge angrep. Med 3 poeng på setup har du 45% sjanse for å få 1 combopoint hver gang du dodger, med 90% dodgerate blir det en del combopoints etter hvert. Preparation bruker du midtveis i kampen eller litt tidligere. Stealth -> CS -> Backstab -> Evasion -> Vanish -> CS -> Preparation -> KS-> Backstab -> Vanish -> CS -> Gauge -> Eviscerate. Cooldown på Evasion fjernes av preparation så denne kan du igjen aktiverere når den holder på å gå tom. Hvis fi lever enda kan en bruke Sprint og springe som et lyn bak han og trykke på Backstab som en gal. Du er raskest så du vil ha kontroll mens fi vil få mange beskjeder som sier "You are facing the wrong direction." og han vil ikke treffe deg så mye som han kanskje ellers ville gjort. Hvis han får inn slag og spesielt hvis han har raske våpen så heller han igrunn bare bensin på bålet, du har enda 19 sekunder med omkring 90% dodgechance og 45% for å få combopoint hver gang du dodger. Dette er foreløpig builden jeg beveger meg mot. Cloth-brukere sliter uansett så mye mot rogues at jeg satser på å tåle mest mulig juling fra melee-fiender. Jeg har ikke testet alt dette i praksis så noen erfarne rogues får greie ut om dette funker.. Sprint-Backstab-Backstab-Backstab-Backstab-Backstab-Backstab-Backstab funker voldsomt bra hvis fienden ikke er forberedt på det. Endret 3. mai 2005 av Pycnopodia
Jeremy Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 btw: expose armor suger. Grunnen til at jeg har satser på expose armor i min build er mest pga pvp (mot heavy-armor classes og mot andre rogues).
angry_dee Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Litt off topic men gadd ikke ta meg bryet om å lage en ny tråd... Hvor mye armor har en rouge på lvl30-35? Bare sånn ca. snitt eller noe sånt..?
IntelAmdAti Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 har du peiling i det hele tatt? :/ Kommentarer til builden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå