Gå til innhold

Har druid fått ny form?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjenner meg godt igjen i diskusjonen her som paladin. Er også nest best i alt, eller kanskje tredje best etter druid ;)

Det er ikke bra at Blizzard velger å neglisjere en klasse til de grader kun fordi det er få som spiller den.  :thumbdown:

Du fleiper nå, sant? Om Blizzard har forelska seg i en classe noen gang så er det jo definitivt paladinen.

Og det er vel ikke få som spiller paladin...? :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det paladin-innlegget var usaklig. Dårlig poenglagt. Paladin har fått mye endret siden beta, og de er ikke lite spilt. Og de har så vidt jeg veit ikke hatt så alvorlige bugs som druids nå sliter med.

De fiksa Rip idag, men bugen med Ferocious Bite er der ennå. Jeg fikk senest torsdag PM fra en GM om at de var klar over feilen og at de skulle fikse det ASAP.

Skjønner ikke hvordan det skjedde i første omgang. If it's not broken, don't fix it. :\

Skrevet

Heh, nå misforstår dere meg. Jeg mente selvfølgelig at det er dårlig av Blizzard å neglisjere Druid, pga så få spiller dem. Den første setningen var bare at denne tråden minner veldig om plaladin, som også er en hybrid, og dermed ikke best i noe.

Tror jeg trekker meg rolig tilbake nå. Flaut å være paladin, som er yngligsbarnet til Blizzard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...