Gå til innhold

Booster og triks på de_ maps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laga denne tråden for at folk kan skrive opp diverse steder man kan boostes og slikt på maps som spilles i cpl osv. Putt gjerne inn noen screenshots og forklar hvordan du gjør det, eventuelt hvor mange dere må være og slikt! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for eksempel booste over dobbeldør i ctspawn på dd2.

eller å booste på taket på nuke, man kan også hoppe over da.

eller å booste på raketten på b2/b på nuke.

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet (endret)

Du kan booste gjennom folk fra sewer/kloakk/undergrunn or whatever på de_cpl_mill og opp til b1. Bare et eksempel..

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Du kan booste gjennom folk fra sewer/kloakk/undergrunn or whatever på de_cpl_mill og opp til b1. Bare et eksempel..

Hehe ja, har gjort dette i en mix en gang... Ble mye whining :!:

Skrevet

boosting er at f.eks. en spiller dukker slik at en annen spiller kan hoppe opp hans rygg og deretter videre til no høyere..

OnT

-vinduet på inferno (tror jeg har sett 2 stk. gjøre dette, men jeg har ikke fått det til med færre enn 3, ikke fler heller:P).

-boostebug på cs_assault: en sitter i hjørnet på den tynne gangen over garasjeåpning, og en annen hopper oppå han.. begge hopper samtidig og vips står øverstemann oppå taket ;)

kan ganske mange bra boosts, orker ikke skrive alle..

Skrevet
-vinduet på inferno (tror jeg har sett 2 stk. gjøre dette, men jeg har ikke fått det til med færre enn 3, ikke fler heller:P).

Går med 2 stykk ja ;)

Kan også booste opp på taket på motsatt side. Da må dere opp på denne kassa under først, går btw ann å hoppe opp på denne uten å bli boosta. Men dette bråker jo såklart.

Skrevet (endret)

dette har egentlig ikke noe med bosting og triks og gjøre :p. Men har du awm på nuke springer du oppå bilen og går helt utpå det ytterste hjørne. Der kan du faktisk "haxe" gjennom veggen og treffe de som kommer opp på "catwalken"

btw, så er det også mulig å boste oppi "bjelkene" i taket på ramp. Da snakker jeg altså om nuke. Går med 2 personer, men det er ikke lett.

Endret av WipeOut-
Skrevet (endret)

Dette her er ulovelig, og alle seriøse servere vil permbanne deg om de ser det.

Syns ikke dere skal legge ut bugs her.

All bug abuse er på de seriøse serverene permban.

Og dere burde ikke få lov til å legge det ut her heller :hrm:

Den beste lovlige er oppe på søylene utenfor bibliotektet på inferno.

Man trenger 3 stk, men kan fungere veldig bra i en match ;)

Endret av Glortelion
Skrevet

Dette her er ulovelig, og alle seriøse servere vil permbanne deg om de ser det.

Dette kan jeg bekrefte at hvertfall FoCo gjør om vi ser noen som gjør det. I det minste advarsel/kick for det. Om folk mener vi er seriøse derimot, er vel en annen sak. ^^

Dette gjelder som oftest i de fleste seriøse cuper og ligaer som blir arrangert også.

Skrevet

stod cpl osv. Men tar den med.. Selv om de fleste vet den.

de_dust. I spawnen til ct´ene. Hopper opp på de kassene som står inntil veggen. Og så kan du booste deg opp til toppen og ta en "skywalk"

Må være 2 for å gjøre det

Skrevet
På de_dust2 kan ct komme seg litt raskere til T.

om man er 2 HER

(Der som spraylogoen er) :p sjelden man ser det på public

Den er ganske kjekk ja :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...