Ksungam Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Laga denne tråden for at folk kan skrive opp diverse steder man kan boostes og slikt på maps som spilles i cpl osv. Putt gjerne inn noen screenshots og forklar hvordan du gjør det, eventuelt hvor mange dere må være og slikt!
csboy Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 jaja, men var det ikke det han mente med boosting og triks?
kunka Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 for eksempel booste over dobbeldør i ctspawn på dd2. eller å booste på taket på nuke, man kan også hoppe over da. eller å booste på raketten på b2/b på nuke.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Du kan booste gjennom folk fra sewer/kloakk/undergrunn or whatever på de_cpl_mill og opp til b1. Bare et eksempel.. Endret 2. mai 2005 av Slettet-VqMh8ni9
Ksungam Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Du kan booste gjennom folk fra sewer/kloakk/undergrunn or whatever på de_cpl_mill og opp til b1. Bare et eksempel.. Hehe ja, har gjort dette i en mix en gang... Ble mye whining :!:
Knast Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 boosting er at f.eks. en spiller dukker slik at en annen spiller kan hoppe opp hans rygg og deretter videre til no høyere.. OnT -vinduet på inferno (tror jeg har sett 2 stk. gjøre dette, men jeg har ikke fått det til med færre enn 3, ikke fler heller:P). -boostebug på cs_assault: en sitter i hjørnet på den tynne gangen over garasjeåpning, og en annen hopper oppå han.. begge hopper samtidig og vips står øverstemann oppå taket kan ganske mange bra boosts, orker ikke skrive alle..
Ksungam Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 -vinduet på inferno (tror jeg har sett 2 stk. gjøre dette, men jeg har ikke fått det til med færre enn 3, ikke fler heller:P). Går med 2 stykk ja Kan også booste opp på taket på motsatt side. Da må dere opp på denne kassa under først, går btw ann å hoppe opp på denne uten å bli boosta. Men dette bråker jo såklart.
WipeOut- Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) dette har egentlig ikke noe med bosting og triks og gjøre . Men har du awm på nuke springer du oppå bilen og går helt utpå det ytterste hjørne. Der kan du faktisk "haxe" gjennom veggen og treffe de som kommer opp på "catwalken" btw, så er det også mulig å boste oppi "bjelkene" i taket på ramp. Da snakker jeg altså om nuke. Går med 2 personer, men det er ikke lett. Endret 2. mai 2005 av WipeOut-
Werlin Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Du kan booste gjennom folk fra sewer/kloakk/undergrunn or whatever på de_cpl_mill og opp til b1. Bare et eksempel.. Dette her er ulovelig, og alle seriøse servere vil permbanne deg om de ser det. Syns ikke dere skal legge ut bugs her. All bug abuse er på de seriøse serverene permban. Og dere burde ikke få lov til å legge det ut her heller Den beste lovlige er oppe på søylene utenfor bibliotektet på inferno. Man trenger 3 stk, men kan fungere veldig bra i en match Endret 2. mai 2005 av Glortelion
ASDASDKL2131 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Du kan booste gjennom folk fra sewer/kloakk/undergrunn or whatever på de_cpl_mill og opp til b1. Bare et eksempel.. Dette her er ulovelig, og alle seriøse servere vil permbanne deg om de ser det. Dette kan jeg bekrefte at hvertfall FoCo gjør om vi ser noen som gjør det. I det minste advarsel/kick for det. Om folk mener vi er seriøse derimot, er vel en annen sak. ^^ Dette gjelder som oftest i de fleste seriøse cuper og ligaer som blir arrangert også.
Iminzilion Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 stod cpl osv. Men tar den med.. Selv om de fleste vet den. de_dust. I spawnen til ct´ene. Hopper opp på de kassene som står inntil veggen. Og så kan du booste deg opp til toppen og ta en "skywalk" Må være 2 for å gjøre det
ASDASDKL2131 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 ..og de som tenker litt, fatter at det er å utnytte bugs på mappet, noe de fleste kicker/banner deg for.
galaxee Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 På de_dust2 kan ct komme seg litt raskere til T. om man er 2 HER (Der som spraylogoen er) sjelden man ser det på public
Ksungam Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 På de_dust2 kan ct komme seg litt raskere til T. om man er 2 HER (Der som spraylogoen er) sjelden man ser det på public Den er ganske kjekk ja
danilovic Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Ganske fett å booste opp ved T-spawn på cbble i det hemmelige rommet. Boost fra den store kassa rett foran spawn med to stk opp i taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå