Gå til innhold

Anarchy Online- hvilken rase?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må du vite hvilken proffession du skal være..

 

De som kan "velge" mellom å bruke melee og ranged er vel, Engineer, adventrer, metaphy, Nanomage osv.

 

Men en Atrox er jo veldig flink med melee våpen da :)

Hvis ikke så er vel solitus nestevalget.

Lenke til kommentar
Først må du vite hvilken proffession du skal være..

 

De som kan "velge" mellom å bruke melee og ranged er vel, Engineer, adventrer, metaphy, Nanomage osv.

 

Men en Atrox er jo veldig flink med melee våpen da :)

Hvis ikke så er vel solitus nestevalget.

men hva er best som melee? ( da snakker jeg om for eks. adventurer, soldier osv.) jeg er forresten veeeeldig noob i anarchy:D

Lenke til kommentar

Hehe alle er noob en gang..

 

Men hvis du vil være helten i gruppen, og bruke Melee våpen, gi best skade osvosvosvosv..

 

Så velger du en Atrox Enforcer... Enforcer er den som tar all skaden fra monstre og holder fienden på seg, istedenfor healeren.

Lenke til kommentar

hvem rase du skal vele kommer helt an på hvem prof. du skal spille. adv,enf og shade,keeper hvis du har sl er meele. MP kan bruke meele, men på høyere levels er ranged bedre. For adv er opi/soli best,enf er atrox best,shade er opi best og kepper er atrox/soli best. Men det finnes jo folk som liker og spille noe litt forskjellig fra de andre. Bare du ikke velger nanomage som rase burde det gå bra.

Lenke til kommentar

Men hvis du vil være helten i gruppen, og bruke Melee våpen, gi best skade osvosvosvosv..

en enforser gir ikke mest skade. Han har tounts som gjør tounting dmg. En adv kan gjøre mye mer dmg på høyere levels. Den meele user med mest dmg er shade, men for den klassen trengs sl

Lenke til kommentar

kjøp deg world of warcraft og glem Ao, du vil ikke angre på det et sekund , da jeg vet hva jeg prater om , har spilt ao i 3 år å det kan ikke sammenlignes , ao er blitt for gammelt samt grådighet å camping av mobs har tatt overhånd,ikke minst evige jakten på faction ( det du trenger etter lvl 200 for å få sk (xp) ), som går greit til du ikke får noe mer faction alene i penumbra (ca 10 12k) etter det begynner marerittet.

 

men her er min anbefaling av valg av melee karakter:

 

1 Solitus adventurer, det er en grei karakter å starte med.

 

2 Atrox enforcer er å greit men den kan jeg garantere deg at du går lei etter en stund , du blir Tank Tank Tank osv... ikke noe annet.

 

3 Keeper , tja en enforcer wanabee , ikke noe spesielt med han.

 

4 Shade , de er vanskelige og koster å bygge opp.

---------------------------------------------------------------------------------------------

mitt råd er spring å få tak i wow, kom til emerald dream (server) , start en Horde og kontakt Tornado ingame. så skal du få hjelp og guild ;)

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer på. Jeg kom til en lvl 3 martical Artist, men får man ikke noen spells?

Joda, disse kan du kjøpe i en general shop. Du kan få healing spells og buffs..

 

Tror du kan trykke ctrl+ 8, da vil du få opp spellsene dine..

 

Det kan også hende at du ikke har lært dem enda, sjekk i inventoriet ditt "i", og se om du kan "lære" noen nanoer.

Lenke til kommentar

AO er ikke blidt for gammelt, kanskje det ikke grafikken er det beste men det betyr lite. Er gameplaye i Ao som er konge. Jeg spiller wow og AO har spillt ao i nesten 3 år nå. Det er så mye i wow jeg savner. I wow er communityen orgen din. I ao er det hele så mye mer. Så vill råde alle til og prøve ao det er graits og er mange venlige folk der. zippy har vist vært ute av spillet en stud. faction er ikke noe problem. Kom en ny måte og få faction på i 15.9 pacth.Allså leveling etter 200. Og sier at grådighet for mobs er stort, Jeg har ikke merket dette. så klart mobs som dropper bra ting blir campa, sånn er det i alle spill. AO er et lag spill, men wow kan man soloe seg til 60 på to uker.

 

<3 AO :)

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar

He he ja du har nok kansje litt rett i det du sier Gtre , men du finner ikke camping i Wow, de bossene eller de som dropper noe som er værdt å tenke på er inne i en Instancer som KUN du å dit team får gå inn i.

 

Ja det har nok sikkert kommet ny måte å få faction på men hva hjelper det?

 

ja Ao er gratis , men skal du springe på rubika i "Pysjamas" mens alle andre har armor,implants,nano spells,våpen fra SL / AI , tror ikke det. funcom prøver desperat med å holde folk igjen på ao.

 

Vel det er opp til hver enkelt hva de vil eller kansje har råd til , men jeg synes Wow er mektig, kansje du blir max lvl for fort men herregud hva ting det er å finne på når man er lvl 60.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kjøp deg world of warcraft og glem Ao, du vil ikke angre på det et sekund , da jeg vet hva jeg prater om , har spilt ao i 3 år å det kan ikke sammenlignes , ao er blitt for gammelt samt grådighet å camping av mobs har tatt overhånd,ikke minst evige jakten på faction ( det du trenger etter lvl 200 for å få sk (xp) ), som går greit til du ikke får noe mer faction alene i penumbra (ca 10 12k) etter det begynner marerittet.

 

men her er min anbefaling av valg av melee karakter:

 

1 Solitus adventurer, det er en grei karakter å starte med.

 

2 Atrox enforcer er å greit men den kan jeg garantere deg at du går lei etter en stund , du blir Tank Tank Tank osv... ikke noe annet.

 

3 Keeper , tja en enforcer wanabee , ikke noe spesielt med han.

 

4 Shade , de er vanskelige og koster å bygge opp.

---------------------------------------------------------------------------------------------

mitt råd er spring å få tak i wow, kom til emerald dream (server) , start en Horde og kontakt Tornado ingame. så skal du få hjelp og guild ;)

Vil ikke starte en flame diskusjon, men jeg er helt uenig :)

 

Da jeg spillte WoW savnet jeg bare AO, og gikk tilbake til AO igjen ^^

 

Syntes WoW er altfor simpelt

Lenke til kommentar

Har også spillt ao i 3 år, har t.o.m en slektning som var animatør i

FunCom. Vil se ao kan gi mye mer enn wow hvis du blir kjendt

med spillet, ao er ett sånnt spill som ikke trenger super-grafikk

osv for å være bra, men det krever TID. Er uendelig med

saker og ting å utforske i ao, helt sykt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...