Gå til innhold

DiabloII: Hva har du?


Anbefalte innlegg

Vel, jeg installerte Diablo II i forgårs eller noe lignende og har til nå fått;

 

Level 22 : Necromancer

 

Er på Act3 .. er level 22 bra i forhold til å være p Act 3 ?

 

Har et problem btw; Jeg har 69 i strength og tenkte.. Hey .. nå kan jeg kjøpe den digre hammeren som krever 69 i strength , men .. likevel kan jeg ikke bruke den selv om jeg oppfyller kravene til strength.

Det samme er det med diverse sverd også, det krever f.eks 63 i strength, jeg har 60 men likevel får jeg ikke brukt det. Why ?

 

På forhånd takk. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-17 19:26, Suicid3 skrev:

Vel, jeg installerte Diablo II i forgårs eller noe lignende og har til nå fått;


Level 22 : Necromancer


Er på Act3 .. er level 22 bra i forhold til å være p Act 3 ?


Har et problem btw; Jeg har 69 i strength og tenkte.. Hey .. nå kan jeg kjøpe den digre hammeren som krever 69 i strength , men .. likevel kan jeg ikke bruke den selv om jeg oppfyller kravene til strength.

Det samme er det med diverse sverd også, det krever f.eks 63 i strength, jeg har 60 men likevel får jeg ikke brukt det. Why ?


På forhånd takk. :smile:


 

 

Du har 60 i strenght, men sverdet krever 63. Kort fortalt betyr det at du må ha mer strenght enn det står oppgitt. Altså på et sverd som krever 63 i strenght må du ha 63, 54, 65 eller 66+++++, ikke 62, 61 eller 60-.

 

Skjønner?

Lenke til kommentar

Den 2002-07-11 02:20, GamerLamerFjeld skrev:

Quote:


Den 2002-07-11 00:46, Suicid3 skrev:

Men, for ikke så lenge siden da jeg fikk adsl og Norton Antivirus 2002 fulgte med, så virus-scannet jeg hard-disken min. Den fant virus på diablo 2!

Er det normalt at det er virus på et original spill ?

Hadde tenkt å bytte, men Elkøp kjører kun en 30 dagers returrett, og da fristen hadde gått ut for lenge siden.

Hva skal jeg gjøre med dette ? Har da ikke tenkt å installere et spill med virus iallfall.


 

Merkelig. Jeg forstår det slik som at du virusscannet original-CD-en? Da er det sannsynligvis ingenting å bekymre seg for, men vil du ikke installere kan du jo eksempelvis brenne en kopi av en venn, hvis du kjenner noen som har det. Ettersom du allerede har originalen er jo det fullt lovlig. Men som sagt, jeg vil bare blåst i advarselen og installert det.

 

Eller så kan du jo prøve å forklare det til Elkjøp. Viruset må jo ha vært på CD-en da du kjøpte det.

_________________

sa quote

det nytter ikke å forklare noe for Elkjøp.

Lenke til kommentar

Det hadde vært verre hvis jeg hadde kjøpt det på butikken OBS! .. de er da helt j*vlige på bytte greia. Får såvidt byttet og når man gjør det så får man ikke penger, men man får en tilgodelapp(!) Y#/)("%¤&"!)/(&!) .. slikt ergrer meg litt.

 

Uansett, så tror jeg kanskje ikke at det viruset betyr så mye, det er tross alt kun setup.exe på Play disc som har virus ( Win95.CIH ) . Og siden man ikke bruker setup.exe fra play disc, men fra install disc.. så er det nok ingenting å uroe seg for.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

HARDWORE:

 

Nova Sorc lvl 95 (max ts, max nova, max mastery)

Firewall Sorc lvl 91

Hydra Sorc lvl 76

 

Amazon lvl 98

Assa lvl 89

 

 

SOFTCORE

Minst en lvl99 char av hver klasse.

 

Personlig favoritt:

Hardcore Nova sorc, meget fin til pking :->

Men jeg slutta for noen mnd'er siden, en i forumet her fikk alle items'ene mine, og jeg har kun igjen 1 hc og 1 sc account, men disse blir sikkert slettes automatisk snart. (siden jeg ikke er online lengre)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

99% av dere som har skrevet innlegg her med characters lvl 70 --> har characterene deres på battle.net accounts! Der tar det ca 1-2 uker å få en lvl 99 char, hvis du kan builde, og får noen til å hjelpe deg til hell difficulty...

på cowruns i hell med 8 allies, kan du barra stå i ro å se på experiencen som fyker opp!

 

Jeg spiller single/LAN, og har disse:

- Druid rundt 55

- Sorc 74

- paladin over 60

- Barbarian 35

- To amazoner 36 og 5 :smile:

- Assassin 8 :smile:

Tror det var alt, husker ikke riktig, leeenge siden jeg har spilt...

 

Men jeg har ett spm angående bowazon: Kan man bruke Strafe skillen med Buriza? (på multiple shot står det: magically splits on bolt or arrow (...), og på Strafe står det: magically split one arrow (..))

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ^PaX^ på 2002-12-08 21:09 ]

Lenke til kommentar

D2-LOD er det mest geniale spillet ever.. og det er det fortsatt også. :smile:

 

 

Druid på level 67.

 

-------------------------------------

 

Glemte å si at jeg aldri har spilt over nettet. Tok hele Hell alene! *stolt*

 

 

[ Denne Melding var redigert av: tgrude på 2002-12-08 21:09 ]

Lenke til kommentar

Jeg må bare innrømme at jeg var svinaktig diablo2 nerd, og har følgende : singleplayer :lvl 70 paladin

 

useast

lvl 99 sorc

lvl 97 barb

lvl 70 paladin

 

europe:

lvl 99 sorc

lvl 99 zon

lvl 99 zon

lvl 98 barb

+++++++++++

mange flere. Alt er bygd av meg selv, og jeg har ALT av utstyr. Jeg har gitt bort en del chars, da jeg er lei av spillet. Bare kontakt meg hvis ting/chars trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...