Gå til innhold

msnmsgr.exe cpu 100%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte gjør msn at hele pcn min fryser. msnmsgr.exe bruker da 100% av cpu kraften.

Jeg har msn 7 og siste msn pluss installert. Jeg har sjekket maskinen for virus med Norton og AGV og testet for spyware med adaware og spyboot.

Er det mulig at det er noe annet, feks en at brannmuren sperrer for noe som msn venter på eller lignende? Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det der "check this out - «morsom link med e-malien din»" viruset da..?

Søk på forumet her etter MSN virus, så finner du en del tråder om det, samt noen forslag på løsning.

Skrevet

Tror ikke det er virus. Jeg har ikke trykket på linker på msn, ikke mottatt skumle filer, og ingen får virus fra meg så vidt jeg vet. Jeg har lest en hel del om msn virusene, og tror feilen må ligge en annen plass. Hverken norton eller AGV har funnet virus.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har samme problem.

Merket det når jeg starta BF , at spillet hakket noe voldsomt.

Sjekket så hva som brukte alle kraften fra cpu`en, og da viste msmmsgr.exe.

Eneste som hjalp , var å skru av messenger.

Skrevet (endret)

Har selv hatt mye trøbbel med MSNMessengern en stund, den henger og så får jeg Programfeil meldingen til Windows, men har ikke hatt ork til å løse det enda. Har forøverig ikke fått noen virusmail og denslags. Problemene kom når jeg hadde installert MSN 7.0 full, men underlig nok funka betaen finfint.

Edit: Og så klart, så har jeg ikke eldre versioner liggende for å teste...

Endret av CannibalCorpse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...