Gå til innhold

Spørsmål om paladin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, for hvem passer det å være paladin? Bør man være en som vil spille i grupper eller en som vil spille alene? På wow-siden sto det at det å være paladin passet godt til å være i grupper på grunn av healingen. Jeg tror jeg vil spille mest alene, passer det da å være paladin for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada. men vær var på at paladins ikke er så velkomne i end game instances som andre grupper... lipp på grunn av at en ren warrior eller en bedre healer vil være foretrukket i forhold til halvveis løsningen..

har også hørt at det er gøy i starten og utrolig ensformig senere.

(også er det maaange idioter som har valgt paladin, så de har litt dårlig rykte sånn generellt (min oppfatning))

Skrevet

Jeg spiller mye solo, og paladin har vært midt i blinken for meg. Du er en tank, samtidig som du kan heale deg selv. Det er nesten ingen nedetid å snakke om mellom kills. Paladin er også utrolig vanskelig å drepe, så addons (dvs flere monster på engang) er ikke noe problem. Blir det for hett så kjører du opp god-mode og springer vekk.

Paladin er en hybrid. Dvs du er ikke helt en tank, og ikke helt en healer. Noe som passer meg perfekt. I grupper er det utrolig gøy å være paladin. Du står ikke bare i bakgrunnen og healer, du er med å dele ut store mengder skade kloss opp hvis du har et tohåndsvåpen, samtidig som du kan trekke deg tilbake og heale andre eller flekke opp shieldet ditt og være tanken. Du kan også ressurecte folk, som er utrolig hendig.

I grupper er det hektisk å være paladin. Solo kan det bli litt kjedelig. Du flekker opp et seal og hakker løs til mostanderen er død. Kanskje en heal midt i kampen. Men solo grinding blir kjedelig i lengden uansett hva du spiller.

Kan man spille solo med paladin? JA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...