Gå til innhold

Reinstalerte Windows uten å formatere.(help!)


Anbefalte innlegg

Windows XP krasjet plutsellig temmelig grusomt, og pga at jeg har masse musikk og slikt som jeg ikke hadde lyst til å miste nstallerte jeg windows på nytt uten å formatere.

Det ble jo så klart en del små tull med drivere og slikt, men det jeg virkelig sliter med er å reinstallere Norton Internet Security, det står at det skjedde en feil under installasjonen og at den derfor ikke kan bli installert.

jeg prøvde å fjerne alt jeg kunne finne av Internet Security, men jeg klarer forsatt ikke å installere det.

 

Er det noen som har noen gode råd å gi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt er at det ligger masse filer i "Fellesfiler" i "Programfiler".

 

Vet ikke om det vil hjelpe om du går inn i sikkerhetsmodus, og sletter "Fellesfiler", og prøver da det du skulle på nytt.

 

Funker ikke det, kan du ta å slette hele "Programfiler" på samme måte, og reinstallere windows igjen

Lenke til kommentar

Jeg vil stærkt fraråde å slette indholdet i mappen felles filer, da det er mange andre programmer som bruker denne.

 

Du kan prøve disse:

 

Delete the c:\Program Files\Symantec AntiVirus (or c:\Program Files\Norton) folder.

Delete the c:\Program Files\Symantec folder.

Delete the c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared folder.

 

Hvis du fortsatt har problemer, så gå inn på Symantecs hjemmeside for ytterligere hjelp.

 

Hilsen tukols

Lenke til kommentar
Jeg vil stærkt fraråde å slette indholdet i mappen felles filer, da det er mange andre programmer som bruker denne.

 

Du kan prøve disse:

 

Delete the c:\Program Files\Symantec AntiVirus (or c:\Program Files\Norton) folder.

Delete the c:\Program Files\Symantec folder.

Delete the c:\Program Files\Common Files\Symantec Shared folder.

 

Hvis du fortsatt har problemer, så gå inn på Symantecs hjemmeside for ytterligere hjelp.

 

Hilsen tukols

Når han allerede har installert XP på nytt, vil svært få av de programmene fungere 100% uansett.

 

Så de fleste program må reinstalleres uansett.

 

Derfor tror ikke jeg det skal være noen fare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...