Gå til innhold

grafikkbug i simcity 4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

etter at jeg kjøpte meg gf6800gtgs fra gainward har ikke grafikken i sim city 4 fungert sånn som den skal. bilde

har prøvd å fikse buggen men finner ingen løsning :( noen som vet ossn jeg kan fikse?

2.5 ghz p4, asus p4t533-c hk, 1024 rd ram, sitter med de nyeste nvidia driverne og kjører win2kpro.

jeg har funnet ut at viss jeg setter på software render istedenfor hardware render i spillet så forsvinner buggen, men spillet lagger alt for mye da.

edit: jeg spiller sim city 4 deluxe edition.

Endret av Arbitrator
Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd å patche spillet og/eller bytte skjermkort drivere?

og om du hadde skjermkort fra noen andre enn nvidia føre du putta inn 6800gt kortet ditt så bør du bruke drivercleaner for å bli kvitt alle drivere fra gamle kort, eller rett og slett formatere hele maskina, det må gjøres av og til det også

Skrevet

Det er et kjent problem..

Du finner svaret lett i noen av SimCity fan forumene..

Men sånt som jeg gjorde det, jeg bare la inn noen veldig gamle drivere, så funka det..

Skrevet

har lett igjennom masse forums og finner ikke svaret noen sted. har funnet en post med en som har det samme problemet som meg, uten svar :|

Skrevet

hmm..

Mener å ha sett mange folk skrive om det problemet jeg.. :hmm:

Kan være jeg som tar helt feil også..

Men prøv å finn deg fram til det mest aktive SC4 forumet og spør der.. finner nok svaret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...