Arbitrator Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) etter at jeg kjøpte meg gf6800gtgs fra gainward har ikke grafikken i sim city 4 fungert sånn som den skal. bilde har prøvd å fikse buggen men finner ingen løsning noen som vet ossn jeg kan fikse? 2.5 ghz p4, asus p4t533-c hk, 1024 rd ram, sitter med de nyeste nvidia driverne og kjører win2kpro. jeg har funnet ut at viss jeg setter på software render istedenfor hardware render i spillet så forsvinner buggen, men spillet lagger alt for mye da. edit: jeg spiller sim city 4 deluxe edition. Endret 30. april 2005 av Arbitrator
Spirre Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 prøvd å patche spillet og/eller bytte skjermkort drivere? og om du hadde skjermkort fra noen andre enn nvidia føre du putta inn 6800gt kortet ditt så bør du bruke drivercleaner for å bli kvitt alle drivere fra gamle kort, eller rett og slett formatere hele maskina, det må gjøres av og til det også
Arbitrator Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 har allerede formatert og patchet spillet. prøvde også gamle nvidia drivere, samme problem der.
KristianF Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det er et kjent problem.. Du finner svaret lett i noen av SimCity fan forumene.. Men sånt som jeg gjorde det, jeg bare la inn noen veldig gamle drivere, så funka det..
Arbitrator Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 har lett igjennom masse forums og finner ikke svaret noen sted. har funnet en post med en som har det samme problemet som meg, uten svar :|
KristianF Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 hmm.. Mener å ha sett mange folk skrive om det problemet jeg.. Kan være jeg som tar helt feil også.. Men prøv å finn deg fram til det mest aktive SC4 forumet og spør der.. finner nok svaret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå