Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med breiban?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har endelig fått meg breiband etter mye venting. Får koblet meg på linja og surfa og detta går fint. Kjapt og greit. Men når jeg skal begynne å laste ned windowsoppdateringer og andre programvare oppdateringer så nytter ikke dette. Sliter og med å få sett video snutter fra nett. Linja mi er ei sdsl linje som skal gi 512/512. Noen som veit ka som kan væra problemet her???

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry men jeg forklarte meg vel litt dårlig der ja. Kan ta ett eksempel her. Skal foreksempel laste ned msn messenger 7. Når jeg trykker på last ned så stopper det helt opp og vil ikke laste seg ned. Og hver gang jeg trykker på download av ett program så begynner det rett og slett ikke å laste ned noen ting.

 

Legger til at jeg tok en ytelse test av linja mi og fikk der 495.

Lenke til kommentar

Takker for gode tips.

Nå har jeg da fortsatt telefon linje så jeg får jo lasta ned på den.

Må legge til at når jeg bruker analogt modem 56 kbp så funker alt som det skal. Tok å lasta ned firefox.

Men da skjedde det nemlig mer her nå kommer jeg ikke inn på sider på net som er utenlandske. Sitter her å klør meg i skallen og skjønner ingenting.

Begynner nesten å lure på en del ting her. Hvorfor får jeg ikke noe beskjed på hva som er galt når jeg ringer selskapet som leverer breibandet. Dem sier dem skal ringe meg opp igjenn og jeg hørere ingenting. Sendt mailer og spurt men får ikke svar. Kan det være modemet tro?????

Nesten så jeg blir gal av dette her.

Men er fortsatt motagelig for tips da. Gir meg ikke prøver alt som skal til for å få ting til å funke her da. For det er så kjipt at det ikke virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...