kokoslass Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg har DC ++ i går funket den, men så ville den plutselig ikke mer får ikke gått inn på noen servere har adsl speed touch router. Spilte Cs soure igår det funker ikke å logge seg inn på det heller blir snart sinnsyk. Vær så snill hjelp meg
Mørbradbiff Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) prøv: restart router/gateway, slå av brannmur. jeg går ut i fra at du får deg inn på internett... Endret 30. april 2005 av Navitas87
Freqtal Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Først kan du prøve å dele opp det du har skrevet med komma (,) og punktum (.). Etter det kan du ringe de som leverer internett til deg og spørre om de har noen problemer som nettopp har oppstått. Siden det bare plutselig ikke virker lenger, så kan de jo ha noe problemer hos seg.
kokoslass Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 (endret) Telenor har sperret meg fra visse tjenester fordi de tror at det er virus på datamaskinen min Endret 30. april 2005 av kokoslass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå