Gå til innhold

msn messenger hacka?


Anbefalte innlegg

hei.. jeg tror msn'en min har blitt hacket fordi jeg kommer ikke inn.. når jeg prøver og logge inn kommer det en feilmelding der det står feil passord eller brukernavn, men jeg er sikker på at det er helt riktig.. er det noen måte man kan få tilbake msn'en på? jeg har skrivd mail til msn kundestøtte, men de svarer aldri! hva skal jeg gjøre? finner ikke noen telefon nr til msn heller så jeg kan ringe dem om hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv fått msn'en min "hacka"! :thumbdown:

Da jeg var pålogget fikk jeg en beskjed av en kontakt i lista, om an hadde hacka den adressa han sendte meldinga, jeg trodde seff at det var kameraten min som kødda, men jeg fant ut senere at det ikke var tilfelle, da jeg blei logget av (fikk beskjed om jeg ble logget på et annet sted) Så logget jeg meg på en annen epost adressa, da sendte han meg en melding fra den adressa som jeg egentlig brukte!

Så prøvde jeg å gå inn å endre passord, der fikk jeg se at det hemmelige spørsmålet var blitt endret!!! Det sto: "He, he, he" (Jeg hadde skrevet et ordentlig spørsmål) Så jeg har et tips til alle de som har blitt hacka: bytt til noe annet en hotmail, f.eks operamail, yahoo, gmail osv. personlig benytter jeg operamail og gmail. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...