minotir Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Topic sier det meste tror jeg må kjøpe sånn kort får jeg har bare sånn ungdomms visa og jeg tror ikke det går an og bruke det
Iver. Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 på Free record shop koster det 219, på spaceworld koster det vel 199. så veit jeg ikke mer, men det er ikke store forskjellen!
neb Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 visa electron går, og det kan du ha når du er under 18 år. just for the info.
Dʋgɢtung Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Du har tre muligheter. 1. Bruke VISA Electron-kortet du har nå - og bare dra i banken og spørre etter kortnummer. (Si at du skal bruke det til å betale på internett) 2. Skaffe deg et ekte VISA-kort. Hvis du er under 18 må du ha med moren eller faren din for å skrive under. 3. Kjøpe gamecard til drøye 200 kroner mnd. (Selvsagt varer det i 2mnd, og ikke 1mnd ) Endret 30. april 2005 av Complexion
royale Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 3. Kjøpe gamecard til drøye 200 kroner mnd. Gamecardet varer i 60 dager.
DoNotWant Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Du har tre muligheter. 1. Bruke VISA Electron-kortet du har nå - og bare dra i banken og spørre etter kortnummer. (Si at du skal bruke det til å betale på internett) 2. Skaffe deg et ekte VISA-kort. Hvis du er under 18 må du ha med moren eller faren din for å skrive under. 3. Kjøpe gamecard til drøye 200 kroner mnd. (Selvsagt varer det i 2mnd, og ikke 1mnd ) Serr? Kan jeg ha kredittkort selv om jeg ikke er 18?
minotir Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 Du har tre muligheter. 1. Bruke VISA Electron-kortet du har nå - og bare dra i banken og spørre etter kortnummer. (Si at du skal bruke det til å betale på internett) 2. Skaffe deg et ekte VISA-kort. Hvis du er under 18 må du ha med moren eller faren din for å skrive under. 3. Kjøpe gamecard til drøye 200 kroner mnd. (Selvsagt varer det i 2mnd, og ikke 1mnd ) kewlt må vist en tur i banken i morra jeg da takker for hjelp og svar. (bare lurer på en ting til : hvor mye koster det i måneden nøyaktig? (gidder ikke å lete ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå