Gå til innhold

Digital parabol på data.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg leter litt etter et kort som jeg kan plugge i kabelen fra digital parabol inn i. da må jeg kunne få inn de kanalene jeg får på mitt digital canal abb. (altså en kortleser?) så skal jeg bare aktivere tv-out på skjermkortet mitt (viss ikke det er på tv-kortet?)

 

har sett litt på Pinnacle PCTV Sat, det er til digital parbol, men har ingen kortleser, er det mulig å kjøpe det? (ekstra..)

 

noen alternativ?

 

På forhond takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes flere løsninger på markedet. Et dansk firma med navn Kiss Satdem har en løsning som er ganske rimelig og grei. Om du vil ha noe som er litt hottere og som tar både viasat og Canal+ bør du se nærmere på Et tysk firma med navn Teleman.

Lenke til kommentar

Tuusen takk!

Skal lete litt rundt,

 

noe mer spesifik informasjon? (kortnavn osv)

noen norske webshopper som selger dette som det danske firmaet lager?

 

ellers noe annet jeg burde vite?

 

[ Denne Melding var redigert av: klo på 2002-07-10 01:52 ]

Lenke til kommentar

Kiss Satdem er bare drit.....

 

Dem levere i tilleg 2mbit bredbånd eller noe sånt greier via Isdn linjen din.... Tror du må være oppkoblet med Isdn og laster ned via Kiss kortet.... no i den duren....

 

Men dette er ikke noe fullverdig dig. sat løsning.....

 

SATS PÅ NOE ANNET!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-10 01:49, kgeel skrev:

Om du vil ha noe som er litt hottere og som tar både viasat og Canal+ bør du se nærmere på Et tysk firma med navn Teleman.


 

dette virker jo supert noe url eller noe til dette?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-10 02:28, klo skrev:

Telemann Skymedia300 virkert bra (utifra bilde)




der har vi jo fjernkontroll og kortleser,

vill dette funke med mitt Canal + abb. ?


Hvor mye koster et slikt kort, og hvor kan jeg kjøpe det? , har ikke sett noen webshopper som har det.


På forhond takk



 

Hei!

 

Den svenske butikken ovanfor hadde det kortet du nevner her til SEK 3996. Sjølv med ei svak krone blir dette jaggu dyrt....

 

Ole

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hauppauge har et kort du får kortleser til. Kortet støtter både viaccsess og conax (pluss en hel del andre systemer.) Kortet heter Hauppauge WINTVDVB-s og fåes kjøpt med kortleser hos It-butikken. På hjemmesiden www.hauppauge.com står kortet benevnt som nexus-s

Det hele ser veldig overbevisende ut, så jeg tror at jeg skal ha meg et kort med dobbel kortleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...