forbanna Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg har kjøpt world of warcraft... på pakka står det lissom så greit at ja du får en hel måneds gratis spille tid. men hvorfor krever account creatinga da at jeg har game card kode? jeg velgte å betale med game card, men da kom jo bare det dritet opp. HELVETES dritt må jeg lissom kjøpe et 60 dagers game card for å få de 30 dagene? da er jo ikke de 30 dagene no vits for jeg hadde kjøpt det og kom hjem og skulle spille wow, og siden jeg fikk 30 dagers gratis trengte jeg jo ikke noe game card. men jør jeg det?
FredrikFtw Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Hvis du leser på esken står det: Pre paid game option commits you to a 60 days minimum subscription in order to take adventage of the free month.
forbanna Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 hahahah det er det styggeste! jævla blizzard snyltere. De vet åssen de skal tjene penger i hvertfall. Ja du får en gratis måned!! Men bare hvis du kjøper 60 dager først
Arve Systad Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Eller du kan registrere kontoen din med et kredittkort først, og få den gratis måneden, og så cancelle subscription/forandre payment method. På den måten får du 30 dager gratis-gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå