Gå til innhold

MTA: Vice City - vi trenger medlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå innstallert det som trengs. Jeg har to problemer.

 

1. Jeg får opp svært få servere i All-Seeing Eye.

2. Når jeg prøver å connecte til servere får jeg connection timeout.

 

Noen som vet hva som kan være galt? Har fått til dette før, men fungerer ikke nå.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar

Det skal vi nok få ordnet :) Men det er en sak jeg lurer på. Er det virkelig meningen at spillerene i MTA skal hoppe slik frem og tilbake når man spiller? Vet det er lagging, men er det meningen at det skal lagge så mye? Og en annen ting jeg ikke fatter er at jeg kan skyte på motstanderene gang på gang med shotgun og de dør ikke, mens de skyter på meg en gang og jeg er dau. Hva kommer det av? Jeg treffer de når jeg skyter, så det er ikke det at jeg bommer.

Lenke til kommentar
Det skal vi nok få ordnet :) Men det er en sak jeg lurer på. Er det virkelig meningen at spillerene i MTA skal hoppe slik frem og tilbake når man spiller? Vet det er lagging, men er det meningen at det skal lagge så mye? Og en annen ting jeg ikke fatter er at jeg kan skyte på motstanderene gang på gang med shotgun og de dør ikke, mens de skyter på meg en gang og jeg er dau. Hva kommer det av? Jeg treffer de når jeg skyter, så det er ikke det at jeg bommer.

Det er ikke lurt å stå rolig (ihvertfall ikke etter mine respawns ;) ), men å løpe rundt. og evt. hoppe fra side til side.

 

Edit: Nå kan det hende at de utnytter vice city crusader-feilen.

Spawn en gang som Vice City Crusader, så spawner du som en annen, uten Armor. så har du 100% armor uansett hva du spawner som.

HUSK: Aldri spawn to ganger med vice city crusader, heller ikke som politi etter den første gangen med Crusader.

 

Rotete: JA!

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...