Smikken Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Halloen... Jeg er ute et skytespill som ligner Call of Duty.. Handle om krigen og skal ikke være unaturlig.... noen som har noen tips? Vil helst ha nye spill... takker!
Smikken Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Tingen e at når ej installera det så blir d heilt mørkt når menyen kjem fram.... Veit du ka det kan ha sej, eller andre spill å anbefale?
ErlendRU Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Tingen e at når ej installera det så blir d heilt mørkt når menyen kjem fram.... Veit du ka det kan ha sej, eller andre spill å anbefale? du sikkert en warez du da.. og det er fy fy her på forumet..
Adversary Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg har kjøpt mit på "kiwi" Funker fint. en format-c bruker å funke
Smikken Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Tingen e at når ej installera det så blir d heilt mørkt når menyen kjem fram.... Veit du ka det kan ha sej, eller andre spill å anbefale? du sikkert en warez du da.. og det er fy fy her på forumet.. Nei, jeg lånte det med en fyr.... Ante ikke hva som skjedde... Det funket jo med han... Men noen andre tips?
Adversary Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 500 Innlegg! Du kan jo prøve med en formatering av c disken det funka med meg når jeg ikke kunne spille onlinespil
Smikken Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 500 Innlegg! Du kan jo prøve med en formatering av c disken det funka med meg når jeg ikke kunne spille onlinespil Har prøvd... :/ men men, he du nokke forslag til spill ej kan kjøpe da? Treng nokken som ligna på Call of dty/brothers in arms... takk!
ErlendRU Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 medal of honor.. prøvd CoD: United Offensive da?
Smikken Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 medal of honor.. prøvd CoD: United Offensive da? har hørt lite om Medal of Honor, men tilleggspakka til cod virka intressant
Zapking Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 United Offensive gir meg følgende feilmelding når jeg skal starte et nytt spill: Unknown effect type 'bullet_small_normal' in first column of file 'fx/long_range_iw_impacts.csv'
ErlendRU Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 medal of honor.. prøvd CoD: United Offensive da? har hørt lite om Medal of Honor, men tilleggspakka til cod virka intressant det finnes en hel haug med medal of honor spill.. allied assault har jeg prøvd, og jeg syns det er helt likt som call of duty jeg..
Bugbox Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Battlefield 1942! jepp..battlefield 1942 med desert combat mod!!
Elendil Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Battlefield 1942 Brothers I Arms: Road To Hill 30 Call Of Duty: United Offensive Medal Of Honor: Pacific Assault Medal of Honor: Allied Assault Medal of Honor: Frontline Call Of Duty Dette er vel omtrent alle 2. verdenskrig FPS spill.
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Ikke gå for BiA. Gå heller for Call Of Duty: United Offensive. Da vil du ikke bli skuffet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå