Dan Hansen Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Her må det vel være noen gode ideer til fremtidige prosekter :razz:
Skjold Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Kanskje bare jeg som ikke er helt med her, menneh...hva F4EN har dette med casemodding å gjøre?? :???:
Anders Leipsland Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 23:56, Skjold skrev:Kanskje bare jeg som ikke er helt med her, menneh...hva F4EN har dette med casemodding å gjøre?? :???: tja, man kan modde ei kasse til å ligne en vannmelon? eller man kan modde en vannmelon til å ligne en PC?
GeCcO Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 du kunne lage en kasse som minnet om et atomkraftværk, så kunne du hatt masse lys å greier inni, å sånne klistremerker på utsiden (radioactive klistre merker, du vet sånne runde, ligner på en vifte, jaja du fatter vel), så kunne du lage røykefekter, det hadde vært tøft det :smile: :smile: _________________ AMD Athlon XP 2100+ ASUS A7V333 RAID 512MB DDR PC2700 TwinMos GeForce 256 PRO :sad: 80 GB Western Digital disk :smile: Cheiftec Dragon Medium Tower m/dør sølv Memorex DVD logitech cordless desktop optical SB Live 5.1 Digit [ Denne Melding var redigert av: GeCcO på 2002-07-10 01:10 ]
lavoll Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Vel.. har jo apple sin g4CUBE. Ser ut som ei firkanta vassmelon. Bilde: http://www.theapplemuseum.com/images/produ...g4cube_cube.jpg Den er litt større ein nintendo sin, men ikkje mykje, smakfullt spør du meg. Cdrom / dvd som slotin på toppen, som ein brødristar
Skjold Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Den ligner på en ovn jeg har i stua...kanskje jeg kan mekke en PC inni en ovn!! JA! 2 funksjoner i en...eeh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå