Gå til innhold

Microsoft Office Document Image Writer. Hvorfor?

pmarius

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg installerte Microsoft Office 2003 dukket det opp en ny printer under "Skrivere og telefaxer" i Kontrollpanelet. Denne kom i tillegg til de to hardware-printernet jeg har installert på maskinen fra før. Så det jeg lurer på er hva denne "virtuelle printeren" kan gjøre, som ikke vanlige printere kan gjøre? Noen som kan hjelpe meg med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den skriver Office dokumenter til filformatet .mdi (Microsoft Document Image) Er ikke værre en å prøve :)

Så det er sånn som med den virtuelle pdf-prinetern, at den "skriver" til en fil - istedenfor ut på papiret? Hm, vrient dette... :roll::)

Skrevet
Den skriver Office dokumenter til filformatet .mdi (Microsoft Document Image) Er ikke værre en å prøve :)

Så det er sånn som med den virtuelle pdf-prinetern, at den "skriver" til en fil - istedenfor ut på papiret? Hm, vrient dette... :roll::)

Jepp, blir det samme. Virtuell betyr jo at det ikke er en fysisk printer, og da blir det jo vanskelig å få det ut på papir...

Dette .mdi formatet er nok et Microsoft forsøk på å tilsvare .pdf som etter hva jeg forstår ikke er så mye i bruk..

Skrevet

Tja, det er bare delvis riktig. Det er vel så mye for å kunne skrive ut data fra andre programmer som man deretter kan bruke OCR på for å kunne hente inn i Office-programmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...