Gå til innhold

nytt skjermkort til spilling


kaliber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt greit kort det der. Du vil sikkert faa mange svar om at du boer velge det og det kortet, men stiller du ikke verdens hoeyeste krav saa er det kortet helt greit.

 

Har du mulighet for aa vente litt og spare opp litt mer penger saa vil jeg anbefale X800XT eller 6800GT. Disse faar du for omlag 3000 i dag, prisen vil vel synke utover vaaren og sommeren.

 

Edit> Jeg har selv det 6800 GT kortet som det er linket til av Morten K, kjopt fra MPX. HL2 og Far Cry glir supersmooth, med eye candy paa.

Endret av c-man
Lenke til kommentar
Hei hei!

 

I den prisklassen du snakker om (2500) er det et kort som skiller seg ut på pris/ytelse

 

ati x800xl

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306372...BE-D2583A1CB52E

 

Det koster 2695 MEN det byrde du legge til, mulig du kan finne det billigere andre steder, men helt klart det beste kortet til ca 2500kr, yter nesten som x800pro!

 

 

CRazy

Trådstarter skal ha AGP skjermkort,det du har linket til er PCI-Express.

Billigste X800XL AGP koster 2842 kr.

Lenke til kommentar
Hei hei!

 

I den prisklassen du snakker om (2500) er det et kort som skiller seg ut på pris/ytelse

 

ati x800xl

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306372...BE-D2583A1CB52E

 

Det koster 2695 MEN det byrde du legge til, mulig du kan finne det billigere andre steder, men helt klart det beste kortet til ca 2500kr, yter nesten som x800pro!

 

 

CRazy

Trådstarter skal ha AGP skjermkort,det du har linket til er PCI-Express.

Billigste X800XL AGP koster 2842 kr.

OHH! tenkte jeg ikke på engang! bra du så det

 

men 6800gt til 2699 er BRA pris!! det hadde jeg kjøt hvis jeg hadde 2500, bare rot frem 200kr til! :whistle:

Endret av Crazy_Viking
Lenke til kommentar

Det x800np- kortet har ubekrefta lagerstatus... Kan jo fort bli august før de får det inn...

 

Et 6600GT- kort er bra hvis du absolutt ikke skal over 2500,-, evt et 6800- kort med 128MB DDR1- minne.

 

BFG Tech har fått mye skryt for sine 6600GT, men jeg vet ikke om de er å få tak på i Norge...

Ellers er det Leadtek 6600GT til 1500,- på Elkjøp som har vunnet endel tester

Lenke til kommentar
Det x800np- kortet har ubekrefta lagerstatus... Kan jo fort bli august før de får det inn...

 

Et 6600GT- kort er bra hvis du absolutt ikke skal over 2500,-, evt et 6800- kort med 128MB DDR1- minne.

 

BFG Tech har fått mye skryt for sine 6600GT, men jeg vet ikke om de er å få tak på i Norge...

Ellers er det Leadtek 6600GT til 1500,- på Elkjøp som har vunnet endel tester

Hvis du ser en gang til,så står det:10 stk 2005-05-07 (Ikke på lager. Bekreftet)

Lenke til kommentar
takker for svar.

 

har også sett på 6600gt og så har jeg et demokort på hånden, et 6800gt kort vart det visstnok til 2400,- ca.

 

 

gode kort det oxo..

 

å velge et skjermkort idag.. syns jeg er dønn vanskelig :p:hmm:

Gå for 6800gt du, da kommer du til å ha kortet leeenge!! 6600gt er ikke det sprekeste du får, langt unna faktisk!

Lenke til kommentar
Det x800np- kortet har ubekrefta lagerstatus... Kan jo fort bli august før de får det inn...

 

Et 6600GT- kort er bra hvis du absolutt ikke skal over 2500,-, evt et 6800- kort med 128MB DDR1- minne.

 

BFG Tech har fått mye skryt for sine 6600GT, men jeg vet ikke om de er å få tak på i Norge...

Ellers er det Leadtek 6600GT til 1500,- på Elkjøp som har vunnet endel tester

Hvis du ser en gang til,så står det:10 stk 2005-05-07 (Ikke på lager. Bekreftet)

Ojj!

OK. Kikka nemlig på det her en dag, og da stod det ikke bekrefta...

My bad!

Men disse x800 vil jo være et veldig godt alternativ når de blir tilgjengelige! Er jo VIVO og allting på. Kanskje det blir mulighet for modding til noe bedre, sånn er det jo med endel andre VIVO- kort fra ATi :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...