Gå til innhold

Woodcase X - Muligens en fortsettelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

ser bra ut ja, men jeg må si at lakken sånn den ser ut på bildene ikke var serlig fin...sorry. Hvis jeg hadde vert deg, ville jeg pusset kabinettet slik at det blir glatt og fint, og så ta 4-5 strøk med maling, samt 4-5 strøk med klarlakk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Update!

 

srry for att jeg har vært så lite aktiv i det siste :/ skuffer dere nok litt med att jeg ikke ble helt ferdig. har ikke vært på forumet på lenge, får snart stipend vil jeg tro. da har jeg råd til og kjøpe en god del ting. så jeg tror jeg blir litt mer aktiv da.

 

men uansett, igår festet jeg den sotete lexanen til sidedøren :)

 

bilderfradigitalkamera023400x300.jpg

her har jeg festet vinduet :)

 

 

bilderfradigitalkamera027400x300.jpg

der var sidedøra på :)

 

bilderfradigitalkamera030400x533.jpg

En nærbilde av vindusmotivet. X for Xstract

 

bilderfradigitalkamera033400x533.jpg

En bilde av fronten

 

bilderfradigitalkamera036400x533.jpg

et bilde fra skråvinkel :)

 

også vil jeg informere om att alle ripene osv dere ser på bildene. viser ikke i virkeligheten når man ser det :) er pga blitzen på kameraet.

Endret av Xstract
Lenke til kommentar

takk for den=) :) nei den er ikke helt fast. er 2 skruer som ikke ble helt skrudd in (for de er så lange, var for hardt og ta med skrujern. finne fram drillen en dag :)) skal få gjort det. går steg for steg forrover nå :) har vært veldig sløv i sommer, ikke fått gjort no. men tenker jeg skal begynne igjen. :) får snart stipend vil jeg tro, da blir det kanskje litt mer

Lenke til kommentar
takk for den=) :) nei den er ikke helt fast. er 2 skruer som ikke ble helt skrudd in (for de er så lange, var for hardt og ta med skrujern. finne fram drillen en dag :)) skal få gjort det. går steg for steg forrover nå :) har vært veldig sløv i sommer, ikke fått gjort no. men tenker jeg skal begynne igjen. :) får snart stipend vil jeg tro, da blir det kanskje litt mer

Hei,

 

en kjempe fin jobb :thumbup:

 

Du nevner at skruene er for lange og for harde for et skrujern.

 

vil bare tipse deg om at du må være forsiktig så at du ikke kjører skruene inn i elementene i psu. dette er fort gjort og spesiellt hvis de er for lange ;)

 

Siden det er er gjenger i psu så kan du også bore i kasse veggen slik at skruene går fritt rundt i hullet. Dette er for å ungå at det går sprekker i kassa di. fort gjort det og.

 

 

Ellers, keep up the good work :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...