Gå til innhold

Varmeproblem på mitt radeon9800pro?


AshtraY

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har postet omtrent det samme på en annen sin tråd, men vil helst ikkje spore den av i favør til meg, difor har eg laga ein ny ein. Litt anna topic og. Anyway..

 

 

Har 9800pro kort. resten står vel i profilen.

 

Kortet blir utrulig varmt til tider, og etter eg ha måtta restarta(etter det har låst seg i wow) kjem det opp en beskjed som seier at det var noko med skjermkortet som skapte problemet. (windowspopup beskjed ved startup).

 

Har nyaste ATI driveren innstallert.

 

Det har skjedd lenge, før og etter den nyaste WoW patchen. Har 3 vifter som står på fullt.. Instillingene er på 1280x1024. Resten på low. I går då låste det seg 2 ganger på rad da eg reid på mounten min i eit vinterområde. Låste seg, restarta, gjekk inn i wow igjen,, låste seg shortly after. Kan informere at kortet har låst seg då eg har underklokka kortet mitt og med viftene på MAKS speed.

 

Vurderer å sende inn kortet til komplett for at dei skal sjå på det. Kva sei dokke? Nokon som veit om eit stress-pogramm som stresser kortet mitt, slik eg kan forsikre meg at det er varmeproblem? (feks et program som er svært 3dytelseskrevjande, slik at skjermkortet blir fortast mulig varmt)

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...