gobyfly Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Nå har det gått 2 dager siden jeg avbestilte Stronghold 2 hos gamezone grunnet den trege leverings tiden de har. Men ennå står statusen som Restordre/forhåndsbestilling. Er gamezone så vanskelige å ha med å gjøre ? Erfaringer ? Sist gang jeg avbestilte et spill gos gamezone 1 uke i forveien fikk jeg et sjokk da GTA dukket opp i postkassen alikevell selv om jeg avbestilte det. Jeg hadde jo selvfølgeli kjøpt det i butikken i mellomtiden. Og gamezone hadde trukket kontoen min , så jeg hadde 2 GTA:SA. Det merkeligste av allt , de sendte mail at det var greit at spillet ble avbestilt... Argh så frustrerende.
TRS Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) hva med å ringe dem? har bestilt derfra noen ganger selv, har ikke avbestilt noe men jeg fikk 1 vare for lite en gang (enda de hadde på lager), så jeg ringte dem og forklarte saken da jeg hadde betalt for 2 varer men fått 1, 2 dager senere lå den andre varen i postkassen. Endret 27. april 2005 av TRS
eoden Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Jeg vil gjerne minne om at Gamezone er bemannet av kun 1 person for øyeblikket og at det kan gjøre at noe leveringer blir forsinket og noe ikke er helt oppdatert på systemet. Den ene personen har ett betydelig stort ansvar, og sender gjennomsnittlig 50 pakker pr.dag (det er MYE arbeid!) Problemet jobbes med for å bli løst, i mellomtiden håper vi dere kan smøre dere med litt tålmodighet! Gamezone takker for forståelsen! mvh Daglig leder Pål Eid Gamezone Stavanger. (er forresten Kristiansand som styrer med nettbutikken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå