Gå til innhold

Avbestilling hos Gamezone ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått 2 dager siden jeg avbestilte Stronghold 2 hos gamezone grunnet den trege leverings tiden de har. Men ennå står statusen som Restordre/forhåndsbestilling. Er gamezone så vanskelige å ha med å gjøre ? Erfaringer ?

Sist gang jeg avbestilte et spill gos gamezone 1 uke i forveien fikk jeg et sjokk da GTA dukket opp i postkassen alikevell selv om jeg avbestilte det. Jeg hadde jo selvfølgeli kjøpt det i butikken i mellomtiden. Og gamezone hadde trukket kontoen min , så jeg hadde 2 GTA:SA. Det merkeligste av allt , de sendte mail at det var greit at spillet ble avbestilt...

Argh så frustrerende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hva med å ringe dem?

har bestilt derfra noen ganger selv, har ikke avbestilt noe men jeg fikk 1 vare for lite en gang (enda de hadde på lager), så jeg ringte dem og forklarte saken da jeg hadde betalt for 2 varer men fått 1, 2 dager senere lå den andre varen i postkassen.

Endret av TRS
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg vil gjerne minne om at Gamezone er bemannet av kun 1 person for øyeblikket og at det kan gjøre at noe leveringer blir forsinket og noe ikke er helt oppdatert på systemet. Den ene personen har ett betydelig stort ansvar, og sender gjennomsnittlig 50 pakker pr.dag (det er MYE arbeid!) Problemet jobbes med for å bli løst, i mellomtiden håper vi dere kan smøre dere med litt tålmodighet!

Gamezone takker for forståelsen!

mvh

Daglig leder

Pål Eid

Gamezone Stavanger.

(er forresten Kristiansand som styrer med nettbutikken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...