eirikst Skrevet 27. april 2005 Rapporter Del Skrevet 27. april 2005 Hei. Jeg har en gammel mp3-spiller liggende, en Jazpiper D64U. Har rotet bort USB-kabelen(som er av typen ikke oppdrivbar) etter et par flyttinger! Så nå sitter jeg her med en ubrukelig, for meg, Jazpiper. Jeg finner nemlig ingen måte for å overføre sanger fra pc til spiller. Har et 128MB smartmedia kort som passer til spilleren. Men jeg finner ikke ut av hvordan jeg skal plassere (og i hvilket format) mp3-filene på kortet. Mp3 File Manageren til jazpiper er helt ubrukelig uten usb-kabelen. Takker for all hjelp og svar, Eirik Lenke til kommentar
eirikst Skrevet 29. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Ingen som har en slik spiller som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 29. april 2005 Rapporter Del Skrevet 29. april 2005 Om du har klart deg gjennom flere flyttinger uten din gamel 128 MB MP3 spiller er vel kanskje ikke tapet så stort? Tror du vil ha mer igjen for å kjøpe deg en ny enn å bruke tid & krefter på å få klenodiet til å fungere. Det har jo også skjedd mye innen priser og utvikling de siste par åra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå