Gå til innhold

Problemer med steam/half-life2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig kjøpt meg HL2 men får ikke til å spill det. Jeg har instalert det men jeg klarer ikke å komme meg innpå steam. Når jeg prøver å åpne steam får jeg en error som lyder: Steam.exe (main exception): Unableto start Steam Engine: *SteamStartEngine(0x12e890) failed with error 1: ProtocolError - Not enough data for ExtractNext(ptr,len). Jeg har prøvd alle de gode gamle Steam triksene med å reintalere steam, boote PC'n, jeg har til og med prøvd å instalere steam etter at jeg har slettet HL2, men ingenting av dette fungerer. Noen som har noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

laster altid ned den fra www.steampowered.com jeg. Det som følger med når du kjøper pleier av en eller annen grunn altid å klikke. Har hjulpet mange med steam problemer!

Skrevet

Det fins ikke dårlig programer det finns bare dårlig brukere.... :D

Selv har jeg ALDRI hatt noe problemer med steam eller Half Life 2. Så er det meg det feiler noe med eller hva. ?

Etter hva jeg ser så bør vel Gabe snart invitere meg over på en visning eller gi meg en diplom.

Tips er vel som jeg gjorde installerte steam klient lenge før jeg kjøpet spillet . Ca 4 måneder før jeg kjøpte hl2 dvs på den 16 november.

Skrevet
Det fins ikke dårlig programer det finns bare dårlig brukere.... :D

Selv har jeg ALDRI hatt noe problemer med steam eller Half Life 2. Så er det meg det feiler noe med eller hva. ?

Etter hva jeg ser så bør vel Gabe snart invitere meg over på en visning eller gi meg en diplom.

Tips er vel som jeg gjorde installerte steam klient lenge før jeg kjøpet spillet . Ca 4 måneder før jeg kjøpte hl2 dvs på den 16 november.

For ett nyttig tips :\

Skrevet

Jeg laget meg steam klient noen år før hl2 kom ut, så det derre 4 måntersopplegget tror jeg ikke hjelper. Steam følte foresten ikke med i HL2 pakken min jeg lastet det ner ifra www.steampowerd.com men det funker fremdeles ikke. Foresten takk for alle tippsene, men som sakt ingen av dem virket.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har funne ut feilen no kara, vist d e noen som bryr seg da. Grunnen til at jeg ikke fikk startet steam var at programmet net limiter sto på, så fort jeg slo av denne bla alt som det skulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...