Grundig Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Heisann. Jeg skal prøve WoW gratis i 10 dager, og en kamerat av meg har gitt meg guestpass. Problemet er at jeg ikke får spilt 10 dager gratis prøvetid. Det kommer bare opp at jeg må sette inn kredittkortnummer osv med en gang. Hva er galt?
Musty Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 du må taste inn kredittkortnummeret med en gang.. hvis du leser det som står der så skjønner du det. men jeg kan ut fra erfaring si at de trekker ikke noe før du bekrefter det.. du legger det bare inn for verifisering eller noe sånt..
Den Polse Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Riktig det Musty sier. Bare å fylle inn, de trekker deg ikke noenting. Litt rart at man må fylle ut selve betalingsformen (1-3 eller 6 måneder) Funka fint for meg.
Grundig Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Jeg får bare beskjed om at kredittkortnummeret er feil. Faen så jævlig irriterende.
Den Polse Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Har du husket den sikkerhets koden som er på motsatt side av kortnummeret? det står nederst på registreringen av betalingen. Glemte den selv første gangen
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 MÅ vi regge med sån visa kort? Jeg vil heller kjøpe sånn kontantkortwannabe ting i butikken! lar det seg ordne? (med 10 dagers guestpass)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå