werty Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 eg vil ta opptak av ett spill, noen som kan anbefale ett muligens gratis/ikkje gratis program?
werty Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 har full versjonen...men det suge! lagge noe jævli!
Melfacion Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 merkelig... lagget ikke for meg da jeg tok videoer av GTA:Vice City eller GTA3 (lenge siden) med gratisversjonen som fantes på den tiden...
slash Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) det krever en del av systemet å ta opp filmer i høy oppløsning og rask fps. for i 800x600 @ 60 fps så skal tross alt programmet lagre 60 bilder i løpet av et sekund. En rask harddisk og en del kraftigere pc enn minstekravet til spillet er å anbefale. det er ikke nødvendigvis fraps som suger. Endret 25. april 2005 av slash
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
Anbefalte innlegg