pc.expert.....wannabe Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Heisann Er det noen her som har noen formening om hvilket av dagens managerspill som er det beste? Gi gjerne en grunn. Spør om dette fordi at jeg vil vite hva jeg skal velge
Mats1988 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Personelig synes jeg cm 01\02 er det beste, mest fordi det var på rundt den tiden jeg begynte å spille slike spill. En stor del er vel fordi det er veldig lett å vinne feks: cuper og ligaer der:P
ttt Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 personleg foretrekker eg football managaer 2005. grunn, tja. det er oppdaterte databaser, oversiktlege menyer, maaange timer med moro, osv.
tnt Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Football Manager 2004/2005 er nok det beste manager spillet på markedet idag. Mange vil vel anbefale tidligere utgaver av Championship manager spillene, men jeg liker å spille med en oppdatert database.
aiuL Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Per dags dato er jeg ikke i tvil om at Football Manager 2005 er det beste managerspillet på markedet. Spillet kjører knirkefritt og inneholder den beste totalpakken av spillelementer du finner på markedet. Med ett par oppdateringer fjerner du så godt som alle skjønnhetsfeil (ikke at det er så mange av dem), og du får en helt oppdatert spillerdatabase. Dessuten er spillet på de aller fleste punkter meget virkelighetstro, noe som tross alt er viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå