Gå til innhold

Daggerspine - Overbefolket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer... Er det mye kø på Daggerspine? Går det ann å si sånn cirka hvor mange % det er fra hver Faction der?

Skal nemlig starte ny figur og det kan være greit å vite litt....

Eller bør jeg begynne på en annen server?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller på Daggerspine, og har nesten aldri møtt på kø da jeg skal logge inn. Jeg har heller aldri hadd problemer med at serveren er nede osv.

Skrevet

De siste dagene, spesielt om kvelden, har jeg måttet vente et par-tre minutter av og til for å komme meg inn. Slik var det aldri før (utenom helt i begynnelsen).

Når det er sagt, er jeg veldig glad for at jeg valgte Daggerspine, når jeg ser på alle problemene andre har. Har opplevd lag et par ganger, og det er alt. Altså ingenting mot alle problemene de på f.eks BB har.

Tror fordelingen er nokså jevn, kanskje heller det litt mer over på Alliance siden.

Skrevet

Det er kanskje ikke mye kø, men hvis Blizzard sier den er full, ja da er den sikkert det.

Jeg ville valgt den serveren med det minst "kule" navnet. Vashj kanskje. Alle velger liksom Burning Blade o.l.

Skrevet

Det verste med WoW er at man ikke kan flytte på charen sin ditt man vil. Kunne vært sånn at man maks kan gjøre det 1 gang i uka. Og man kunne velge hvilken som helst server. Er på daggerspine, og har lyst å bytte til noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...