Gå til innhold

Hvorfor hakker HL2 og CS?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor disse 2 spilla hakker/henger igjen i rykk og napp. Har fps langt over 100 nesten hele tiden så er liksom ikke den for lite fps hakkingen. Er ikke konstant,plutselig skjer det ikke noe når jeg går,så kommer han plustselig og lyden hakker. Ingen forandring om jeg setter alle grafikkinstillinger på low.

 

På Far Cry er dette helt fraværende og dette skal jo være mer krevende grafikkmessig en en Hl2 og Cs.

 

Se signaturen min for maskinvare.

 

Takk.

Endret av Uniwill259IA1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyden hakker også, samtidig som det hakker i spillet, akkurat som det henger igjen på en måte,så kommer det seg etter noen sek.

 

Online på CS og regner med det er Offline på HL2. Akkurat samme casen på begge disse spilla.

 

Må sies at jeg har lasta de ned via Steam, noe kan jo ha gått galt så ikke spilla fungerer skikelig da?

Endret av Uniwill259IA1
Lenke til kommentar

Textureswapping, tenker jeg. Prøv lavere oppløsning, lavere textureinnstillinger eller redusert AA. Evt. mer RAM hvis du har hyppig dikaksess under spilling.

 

Edit: Akkurat i HL2 er vel dette et kjent problem, selv på svært kraftige maskiner. Visstnok relatert til autosavingen spillet gjør i bakgrunnen. Tror ikke det finnes noen god fix for dette, men mer minne og reduserte innstillinger kan hjelpe.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

CS:S det er snakk om? eller 1.6? hadde det vært 1.6 og hl2 hadde det vært litt rart med tanke på at det er to vidt forskjellige grafikk motorer.

 

Virker som de fleste som har problemet har creative lydkort, det som kan løse problemet ditt i hl2 kan være å sette lyd kvalitet til medium.

Endret av gsn
Lenke til kommentar
CS:S det er snakk om? eller 1.6? hadde det vært 1.6 og hl2 hadde det vært litt rart med tanke på at det er to vidt forskjellige grafikk motorer.

 

Virker som de fleste som har problemet har creative lydkort, det som kan løse problemet ditt i hl2 kan være å sette lyd kvalitet til medium.

Det er snakk om CS source og HL2.

Lenke til kommentar

Er nok en skjev steam-update. Bruker å bli sånn om du enten har feil drivere, eller uflaks med steam. Hos meg hakker source så inn i helvete annenhver gang jeg får en update. Før lå jeg på 120-130fps med 1280x960 i oppløsning. Det var deilig. Nå ligger jeg på 20-30fps på noen områder på source.. :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...