_MrMilo_ Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Noen som har forslag til et slikt program? Kriteriene er å flytte søppelmail til en annen katalog automatisk når spam-mail mottas. I tillegg (og kanskje det viktigste) ikke få beskjed om at det har ankommet ny mail når det spretter inn en spam. Jeg bruker Spamfighter nå, og lest om Cloudmark Safetybar, men ingen av disse har løst problemet med 'New Mail notification'. Må kanskje kjøre en macro... Tips, links mm. mottas med takk (Bruker Outlook 2002 SP2, om det skulle ha noe å si)
miCro Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Du har flere forskjellige alternativer. Mailwasher er et anerkjent program som stopper spam før de når inboxen din (tror jeg). Programmet brukes av mange her på forumet, og er jevnt over meget godt likt. Et annet alternativ er Spamfighter. Jeg vet ikke så mye om det programmet, men jeg antar det gjør samme nytten. Ellers vil jeg slå et slag for spamfilteret til Mozilla Thunderbird. Det krever at du lærer det opp i starten, men etter hvert som reglene blir bedre skal den visst ta opp mot 99% av all spam. Edit: Du hadde prøvd spamfighet ja, det så jeg ikke gitt.. Endret 25. april 2005 av miCro
_MrMilo_ Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 (endret) Fant en løsning på problemet. Jeg lagde meg en macro som jeg kjører sammen med SPAMfighter. Funka som bare pokker Endret 26. april 2005 av _MrMilo_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå