kick_ass17 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har en del spill hjemme. men så har jeg lyst til å lage et image av de spillene jeg har slik at jeg kan bruke deamon tools for å installere de senere.. hvilket program må jeg bruke for å få det til? hvordan gjør jeg dette
Cultofluna Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Anbefaler Alcohol 120% siden det lager imaget så bra at du slipper å cracke spillet når du kjører det med Daemon Tools..
kick_ass17 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 hva mener du med at det lager image så bra at du slipper å cracke det.. må ikke du kjøre image i deamon tools uansett for å spille det.. eller trenger du ikke å kjøre image i deamon tools i det hele tatt etter at du har spilt det
Cultofluna Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 vel.. om du for eksempel laster ned ett image av ett spill, og mounter det i daemon tools, så må du mest sannsynlig laste ned en crack for å få kjøre det.. om image fila er laga i Alcohol 120% så slipper du det.. prøv å se selv
kick_ass17 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 nå har jeg prøvd å lage image og jeg klarte det.. utrolig ufattelig lett.. men det er en ting jeg lurer på... Hvis jeg vil lage et image av en cd, og så vil jeg legge til en mappe på "image cd`en" som jeg skal lage, denne må jeg hente fra harddisken. er det mulig å lage en image fil kombinert med cd i cd romen og filer på harddisken? hvordan gjør du i så fall dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå