HamiltonII Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Lurer på om noen kan peke meg til et godt programm som jeg kan bruke som en slags 7. sans. En ting jeg ønsker at programmet skal kunne gjøre er å gi beskjed på bestemte tidspunkt. Jeg vet MS outlook har en slik funksjon, men jeg hadde håpet å finne et gratis programm evt. kjøpe ett fra en annen produsent.
miCro Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Mozilla Sunbird er en veldig bra kallender, gratis er den og. Ved å kjøre programmet i "tray" vil du få opp et lite påminnelsesvindu på det tidspunktet du har bedt programmet om å minnet deg på noe. Det finnes også en kallenderutvidelse til Thunderbird som er basert på Sunbird.
HamiltonII Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Sweet Ser ut som det er akkurat det jeg så etter! takker så mye
miCro Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Programmet har ingen innebygd funksjon for å kunne legge seg i tray (tror jeg), så jeg bruker et meget hendig program som heter RBTray for å kunne få til dette. RBTray fungerer forøvrig på alle programmer.
HamiltonII Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Skulle akkurat til å poste et spørsmål angående hvordan du fikk det til å kjøre i tray. Takk for svar på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå