Samtron87 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg er en Night Elft Hunter lvl 10, som fikk skaffet seg et pet/dyr, men så døde det og jeg tok å dismissed meg med han. Så skulle jeg fange et nytt pet, men da står det "You can not carry any more pets", er dette en bug? HJELP..........
purpledonkey Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Tar du dismiss så er ikke dyret borte for godt. Tror det heter abandon ellerno. Ellers så trenger du ikke skaffe nytt pet hvis det du har dør
Samtron87 Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 (endret) Men dyret mitt er bort, den er ikke der den døde!!! Endret 24. april 2005 av SiestaZ
Wizendraw Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Du skal ha et spell som heter revive pet, bruk det og se lyset! (Det gir deg pet'en din tilbake uansett hvor du er i forhold til der den døde).
Irons Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 BTW, skal du ha flere pets finnes det en sånn stablemaster i de fleste byer, her kan du kjøpe plass til bamsen din, slik at du kan hente en liten petter edderkopp.. \\Sp33D
Snorre Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Har du vært hos dyretreneren i Darnassus, hvis ikke går du der. Da lærer du deg å gjenopplive pet-et ditt og mate han/hun osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå