Gå til innhold

Bilspill - Sære ønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket spill kommer nærmest disse ønskene, og hvor nært evnt. kommer det? :

Jeg ønsker meg best overhodet mulig grafikk med tanke på realisme, slik at man får lyst å stoppe bilen flere ganger og bare panoerer rundt den for å se hvor flott bilen egentlig er...

Lyden skal være slik at man gjerne kan sitte å trøkke på "gasstasten" en del ganger for å høre motorbrølet.... er det v8 skal det høres ut som det også ved 9000rpm... eller hva det nå måtte være.

Men kanskje vanskeligst, og viktigst... jeg ønsker meg frihet til å kjøre hvor jeg vil... store kart.... baner... veier... jo mer detaljer, jo mer realisme. Jeg ønsker å kunne cruise rundt om jeg vil...

Og selvsagt, jeg ønsker å kunne sette meg bak rattet til de festeste kjøretøyene som er å få tak i. Jo flere jo bedre.

Jeg vet NTF:U2 høres ut som det rette for meg, men det er helt feil. Jeg ønsker meg litt mer realisme enn det spillet, og fjernet alt det neongloreriet. Veibane som er som et speil og kun natta kjøring blir for dumt.

World Racing er mer på riktig vei, men det er helt tomme veier... null liv... ingen andre enn deg selv... og grafikken er så som så. Dessuten er lyden elendig i det spillet.

Har tenkt tanken at Grand Turismo 4 har mye av dette... men slik jeg har forstått det så må jeg ha PS2 fra USA for å kunne kjøre HDTV signal, som er en nogenlunde akseptabel oppløsning... vanlig pal signal er søppel oppløsning og totalt uaktuellt.

GTA San Andreas har kanskje litt av dette, men fokuserer litt for mye på action utenfor bilen enn inni... ønsker mye mer realisme uten at det blir en ren simulator.

Skal være moro, så litt arkade må det være. Orker ikke bruke 2 uker på å lære meg å kjøre...

Urimelige krav? Kanskje... men finnes dette? Evnt. er det noe på vei ut på markedet? Bruker PC, men har også tilgang til ps2 om dette med GT4 ikke er tilfelle (hdtv).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde verden vært perfekt så tror jeg dette hadde gått, men desverre så tror eg nok du bare må bytte mellom spillene for å å en god blanding :p

Skrevet

Regnet litt med det...

Jeg kunne overleved om man tok de gamle NFS titlene og pusset dem teknisk opp til 2005 årgang. Var moro å kjøre rundt i Dodge Viper, Testarossa og alle de der... Men grafikken er jo rimelig crappy per dags dato.

Jeg ønsker meg vill kjøring innimellom vanlig trafikk på landeveier og byer, men med mulighet til fri run. Gjerne sånn A TIL B race med mange mulige veier frem til mål, med masse trafikk som gjør det hele mye mer uforutsigbart, samtidig realistisk.

Har bare så usannsynlig lyst å sette meg bak rattet på en sinnsyk sports bil og kjøre som en galning...

(Bilen jeg har er langt fra noe sportsbil, så derfor blir spill det nærmeste inntil den første mill`en triller inn på kontoen...)

Skrevet (endret)

vel midtown madness 2 har jo mye av det du ber om da, utenom kanskje god grafikk :p men der kan du kjøre rundt i byer med masse trafikk, og racing fra A til B der du har flere muligheter for hvilken vei du vil kjøre og sånn...også flere moduser f.eks. du kan være stunt-driver i en hollywood film, eller du kan bare cruise rundt i byen.

PS: Hvis du har x-box så finnes midtown madness 3 :thumbup:

Endret av garfunk
Skrevet

Ser jo ut som du liker World Racing men savner "vanlig trafikk" i tillegg til motstanderne dine. Du får kanskje vente på World Racing 2 da, blir trafikk på veiene der såvidt jeg har sett.

Skrevet

I GTR finner du de fleste tingen du leter etter.

Sinsykt Bra Bilspill :thumbup:

Går ut i fra du har ratt og pedaler,hvis ikke kan du bare glømme det spillet

Skrevet

Midtown Madness 2 har alt du nevnte, kanskje ikke topp grafikk menmen...

Du kan cruise rundt i San Fransisco eller London, gjøre oppdrag for å få nye biler.

Og det er MANGE biler, alt fra Mini Cooper Classic til brannbil med sirene, men pass opp, kjører du for brått i svingene detter "brannvogna" av.

Det fins haugevis av mods på internett som legger til biler, baner osv...spillet er ganske gammelt så du får det sikkert billig.

Har du Xbox er MM3 ennå bedre. Dette fins ikke på pc....

Skrevet

er ikke GTR et sånn spill der du kjører sånne spesial biler kun i ring på en bane?

Kan vel ikke cruise rundt i en "vanlig verden" der med andre normale biler rundt deg?

Har selv lyst på en bil spill der du koser deg når du kjører rundt..

nyter grafikken og fysikken..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg nar nå GT4 og vil nå si at grafikken er ikke bare nokenlunde, men djevelsk bra. Meget herlig å sitte i en høytrimma bil og ruse motoren.

Men men, Midnight club 2 til PC er vel det du leter etter. Masse biler, mye fart, fin grafikk, crusing, rusing av motoren. Mye der ja.

Skrevet

Akkurat et slik bilspill jeg ønsker meg jeg og.

Vi skulle ikke laget det selv da? :p

Rart at det ikke enda har kommet et spill som er slik. Er ikke etterspørselen stor nok? Det hadde iallefall vært digg da ;)

Skrevet

san andreas er et spill som har litt av det.. men det er for mye action ja...Er ute etter det samme som darky.. Hadde også vært gøy med et sånt motorsykkel spill på samme grunnlaget...cruise rundt og akselere og ta noen gråve forbikjøringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...