Gå til innhold

Medion PC, sliter med varme


Sigu

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en medion bærbar pc. Den blir veldig varm og skrur seg av, så jeg lurer på om det kan være støv i viften, siden den var ikke sånn før. Jeg prøvde å skru den opp men klarte det ikke, er det noen som vet hva jeg må gjøre? det er mange skruer under pcen og på baksiden der alle portene er. skal jeg skru opp alle, eller er det noen utvalgte jeg skal skru ut?

 

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, den jeg har, har en Intel Pentium 4 2,53 Ghz tror jeg. Tror litt av problemet ligger i at det er en desktop prossesor på denne og ja. Garantien for den gikk ut i jul, rakk akkuratt å fikse strøm adapteren da :p så vet ikke om jeg må betale for å sende den inn da?

Lenke til kommentar

Ok.

Tror dette under kjøpsloven, men vet ikke hvor lenge den gjelder, men hvertfall 3 år, tror jeg.

 

Edit:

Reklamasjon er din rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist - normalt to år. For ting som er ment å vare vesentlig lenger, f.eks. radio- og tv-apparat og komfyrer, er fristen fem år i forbrukerkjøp. Er du misfornøyd med en vare du har kjøpt og ønsker å klage?
Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

må si denne pcen oser av kvalitet, etter å ha støvsugd den skal jeg sette inn musen i USB porten og gjett hva..... jeg hører en rar lyd, drar musen ut igjen og der fulgte den sorte greia inne i usb porten med musen :p

men takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...