Gå til innhold

TES: God eller ond?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du, god eller ond? Gjerne med en god beskrivelse hvorfor du synes det.

Jeg kan med hånden på hjertet si, at jeg er ond.

Jeg har ikke noen problemer med å drepe en ubevæpnet mann for en liten slant.

Jeg stjeler så mye jeg kan bære med meg.

Noen episoder:

Jeg hadde som quest for en i Godreach(Mournhold) å få tak i en dagger fra ei dame. Jeg drepte henne, tok daggeren, rundstjal huset. Ga daggeren til mannen og fikk penger, drepte han og tok resten av samlingen hans, rundstjal huset.

Hadde rotet meg borti Ghostgate og fant ut at et rom i ene tårnet hadde deler av en Ebony armor i seg, men ble voktet av Ordinators. Tok livet av en av de, betalte straffen, tok armoren til han jeg drepte, snakket med en av Ordinatorene(de angriper deg hvis du har armoren deres uten lov), han angrep meg så jeg drepte han i selvforsvar, snakket med han som voktet nøkkelen til rommet med armoren, tok han i selvforsvar, snakket med han som voktet armoren, tok han i selvforsvar. Vips, deler av en Ebony armor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...