-BaSe- Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 (endret) omtrent alle spillene jeg har på pc'en klikker etter jeg har spilt de i 10-20 minutt. Alle utenom CS. Jeg får opp sann feilrapport i windows.. der jeg kan velge om jeg vil sende eller ikke sende (regner med dere vet hva jeg mener?) og så slår spillet seg av. Hvorfor skjer dette? og hvordan kan jeg få fiksa det? Endret 24. april 2005 av -BaSe-
grungewhore Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 prøv å oppdater alle driverne dine, evnt. å legge inn gamlere drivere på f.eks skjermkort..
havfal Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Lag en litt mer informativ emnetittel før denne tråden bil stengt. jeg gjetter varmeprobelmer, men gjetting er vanskelig uten en eneste ledetråd
-BaSe- Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 det står bare det som står i alle sanne feilmeldinger fra windows.. om jeg vil sende informasjonen eller ikke, jeg får også bluescreen avogtil, men den står bare på i 2 sekunder så jeg klarer ikke å lese meldingen:( viss jeg hadde fått freeza den og fått de nummera som står der hadde jeg funnet problemet på windows sin database. jeg har prøvd og oppdatert drivere og det hjelper ingenting. men, noen som vet hvordan jeg freezer bluescreen?
-BaSe- Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 pause knappen hjalp lite.. skal prøve å teste med ett skjermkort som ikke trekker så mye strøm.. kan være for lite strøm fra psuen..
-BaSe- Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 testa med annet skjermkort, men det hjalp ikke:( skal prøve å få testa med annen PSU en dag nå i uken.. noen andre forslag enn for lite strøm? varme er det ikke, har 30 grader på mobo og MAX 50 på cpu (load), hardiskene har en egen vifte på seg, så de er heller ikke varme...
-BaSe- Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 (endret) har nå klart og lest deler av bluescreenen.. der står noe med dumping av fysisk minne. og jeg leste på en post her på forumet at d da kunne ha noe med vcore spenninga.. er det andre ting det kan være? edit: vilket prog kan jeg bruke for å logge vcore spenninga? slik at ettter pcen rebooter seg når jeg får bluescreen, kan jeg lese vcore utviklingen.. Endret 29. april 2005 av -BaSe-
vivastar Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 har nå klart og lest deler av bluescreenen.. der står noe med dumping av fysisk minne. og jeg leste på en post her på forumet at d da kunne ha noe med vcore spenninga.. er det andre ting det kan være? edit: vilket prog kan jeg bruke for å logge vcore spenninga? slik at ettter pcen rebooter seg når jeg får bluescreen, kan jeg lese vcore utviklingen.. Speedfan tror jeg du kan se Vcore spenninga i windows!!
thomassit0 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 hvis du har ati kort kan det hende det er en sånn feil som bror min fikk at det var en sånn ati beskyttelses greie som slo inn for å beskytte det mot å bli for varmt.. har du nyeste ati \ nvidia drivere? hvis du har noen beta drivere el no skift til siste offisielle versjon.... har du nyeste direct x ? nyeste er 9.0c såvidt jeg vet.. prøv å bytt plassen som ram brikkene dine står på det har føkka opp min maskin før..
-BaSe- Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 jeg har asus hk, og det har akurat vært skifta fordi det var feil på det jeg hadde før, men jeg tenkte på rambrikkene ja, skal prøve med 1 og 1 og forsjellige slots..
.Martin. Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 har nå klart og lest deler av bluescreenen.. der står noe med dumping av fysisk minne. og jeg leste på en post her på forumet at d da kunne ha noe med vcore spenninga.. er det andre ting det kan være? edit: vilket prog kan jeg bruke for å logge vcore spenninga? slik at ettter pcen rebooter seg når jeg får bluescreen, kan jeg lese vcore utviklingen.. det har skjedd på skolen og. der står det at det mangler en del
-BaSe- Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 hehe, men nå har jeg fått fiksa det:D endeli.. når jeg tok ut rammen som sto i slot 3 så funka alt igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå