Spr0cket Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg skal kanskje flytte til Kirkenes i Juni og lurer på om noen vet hvordan dekningen er der oppe og hvilke tilbydere som har linjer der. Har forsøkt å søke på dekning hos tilbydere, men har verken telefonnummer eller adresse eftersom jeg ikke vet hvor jeg skal bo. 2-4mbit linje er midt i blinken. Også borettslagsavtaler evt med kabeltv er av interessee. Vet ikke om dette er rett forumkategori, men dsl er jo pr def nettverk
Morten K Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Send en mail til Bredbåndsguiden de vet alt om hvilke løsninger og priser som finnes i Kirkenes. Hvis du bestiller igjennom dem får du en del rabatter. Jeg bor selv i Kirkenes og får Bluecom 2200/512 den 27. April. Jeg sparte 79 kr per mnd ved å bestille via Bredbåndsguiden.
Snotty Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Direct-connect, telenor, tele2, bluecom og catch er iallefall dem jeg kommer på. Bor i Kirkenes selv for tia, så litt peiling har jeg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå