Gå til innhold

Kobling av CASE LEDs


|Droog|

Anbefalte innlegg

Sliter med å få koblet caseleds'ene til hovedkortet mitt. Problemet er at manualen som fulgte med hovedkortet IKKE stemmer med det kortet som jeg har i maskinen. :wink:

I følge manualen skal det være 6 "pinner" på kortet, mens jeg egentlig har 10: ": : : : : : : : : :"

Har ett Aopen HQ08 med følgende LEDS dinglende løst nå: "Speaker, Power SW, PowerLED, H.D.D.LEDog RESET SW. Hovedkortet er ett Asus A7V133-C. Har prøvd alle mulige kombinasjoner nå (tror jeg), men dette blir jo som ett skudd i mørket. Får ikke HDD ledsene til å lyse. Dermed ser jeg ikke når harddisken "tenker".

Ikke at dette gjør så sinnsykt mye, men jeg hadde likt å få dette til å fungere.

Er det noen som i det hele tatt skjønner problemstillingen, og som kanskje kunne hjelpe?

 

mvh.

|Droog|

 

_________________

Athlon 1.2GHz

Asus A7V-C

WD 40GB

512 Apacer SDRAM

GeForce2Ti 64MB DDR

 

[ Denne Melding var redigert av: |Droog| på 2001-11-21 20:15 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg skrev i første posten, så har jeg ikke den originale manualen til hovedkortet. Noe har tydeligvis gått galt under pakkingen. :smile:

Så problemet er at jeg ikke har en anelse om hvordan jeg skal koble LEDS'ene. Reset og Power funker, men Speaker og H.D.D LEDS funker ikke.

 

mvh.

|Droog|

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:

Du kan jo prøve å koble leddene på 220volten for å se om de virker.(Stikk en i hvert hull i stikkontakten på veggen) Ledene på Aopen kabinetter er disignet for å tåle dette.


 

Er du splitter pine gal mann? Har du tenkt over konsekvensene hvis noen faller for den spøken der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...