-=Petter=- Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hei igjen Driver og skal av innstallere Norton på en maskin... Men det går jo da sef ikke. Da jeg skal av installere Livereggen får jeg beskjed om at firewallen bruker den men den er jo avinnstart så dette kjønner jeg egentlig ikke en dritt av.. får å si det på en pen måte.... Så hvis noen har peiling si i fra... Norton... aøkfdshjhf Forøverig så er det bare den som står igjen til avinnstalering i følge legg til fjern programmer.. Mvh Petter
Moltrez Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Start maskinen i sikkerhetsmodus og avinstaller den der. Eller du kan prøve å lukke prosessene som Norton bruker, så prøve å avinstallere.
sjoko Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hvis du kjører XP kan du kjøre: STart - kjør - msconfig Deretter deaktivere oppstart av norton der under oppstart, slett mappen med norton og alle verdier med det i registry. Men dette ville jeg se på som siste utvei. Evt. starte norton fra installasjonsfilen og velge remove...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå