Gå til innhold

Scheduled maintenance extended

Anbefalte innlegg

The scheduled time at which the European World of Warcraft realms were to be brought down has changed and cannot currently be confirmed. We apologise for this change in scheduling and thank you for your patience.

Hvis dere skal klage på dette så gjør det i denne tråden og _ikke_ her.

Endret av Snipershot
Videoannonse
Annonse
Herregud, når skal de idiotene i Blizzard lære!?

uhm......når skal egentli vi lære? De prøver vel faktisk å gjøre dette best mulig for oss, så er ikke no poeng å sitte her å syte? Er greit at det alltid er litt forsinka pga ett eller annet, men dette burde da alle som spiller ha plukket opp by now, så det kommer vel ikke som en overraskelse?

Syns bare det er teit å begynne å whine over alt.........for å si det sånn, de skifter ikke akkurat om til sommerdekk på bilen. Det bruker å ta 20 min, men hvis 1 eller 2 bolter sitter fast, tar det fort litt lengre tid en planlagt :)

Så gjør no nyttig, lag litt mat eller no sånt (det skal forresten jeg gjøre :D )

Herregud, når skal de idiotene i Blizzard lære!?

uhm......når skal egentli vi lære? De prøver vel faktisk å gjøre dette best mulig for oss, så er ikke no poeng å sitte her å syte? Er greit at det alltid er litt forsinka pga ett eller annet, men dette burde da alle som spiller ha plukket opp by now, så det kommer vel ikke som en overraskelse?

Syns bare det er teit å begynne å whine over alt.........for å si det sånn, de skifter ikke akkurat om til sommerdekk på bilen. Det bruker å ta 20 min, men hvis 1 eller 2 bolter sitter fast, tar det fort litt lengre tid en planlagt :)

Så gjør no nyttig, lag litt mat eller no sånt (det skal forresten jeg gjøre :D )

Kan de ikke si at det tar lenger tid enn 13.00 da!? De burde jo for faen finne ut selv at det kommer til å ta lengre tid, det skjer gang på gang. Blizzard fremstår som noen idioter her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...