Radi Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Når jeg merkerer flere snager å trykker på "Spill av utvalg" Legger sangene seg ikke i en liste. Det er bare en sang som kommer i listen. De skal egentlig ligge i en lise til høyere i Windows Media Player Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse det? Takker for alle svar Endret 22. april 2005 av Radi
morra Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det skal vel være et valg som heter Legg til i avspillingsliste. Prøv det heller. Hvis ikke kan du gå på Windows Update for å få siste versjon av WMP.
Dahl Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Emnetittelen din sier særdeles lite om hva posten din handler om, venneligst les Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? i Nettiketten.
Dahl Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 ...tre ords regel... Windows Media Player skrives i tre ord.
Radi Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Sorry at det er litt uklart hva jeg spør om men det er litt vanskelig å forklare og jeg skrev posten litt fort. Men du Morra, hvor finner jeg Legg til i avspillingsliste ?
Radi Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Her er et bilde med en liten forklaring, kansje dere skjøner det bedere nå.
Radi Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Slik som dette skal det bli, at sangen ligger i en liste som den på dette bildet:
Radi Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Jeg fikset det. Jeg bare instalerte Windows Media Player på nytt så virket det.
Radi Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Jeg installerte Windos mediaplayer på nytt, og da var problemet mitt løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå