Gå til innhold

Fps problemer med Gainward 6800 ultra. CS S


Anbefalte innlegg

Bare starte med omg omg omg. :mad:

 

Jeg skjønner meg ikke på Cs s , fps'n dropper ned til 30-40 uansett hvilken innstilinger jeg har på Skjermkortet eller grafikken i spillet. Det hjelper ikke en dritt om jeg klokker opp skjermkortet heller. Men dette skjer bare når det er mye action , eller hvis jeg er på spesielle "områder" på forskjellige maps.

Bare helt sykt irriterende! ARGHHHH

 

For et par måneder siden så kjøpte jeg et nforce3 hovedkort med agp og et sapphire x800 kort. Akkurat det samme problemet der også , selv om jeg klarte og klokke skjermkortet opp til 600/600 og kortet klikka ikke. Så jeg solgte disse delene og Bygde meg så si en ny pc.

 

Altså spesifikasjoner på min nye pc er Asus-8n sli-deluxe , 512 mb Geil ram (3200)

200gb maxtor "helt ny" , Gainward 6800 ultra pci-e , 400w northq strømforsyning.

 

Jeg har så si gjort alt jeg kan gjøre , formatert tja nesten 1000 ganger og garrantert prøvd 1000 forskjellige drivere. Tipper neppe at det har noe med software og gjøre. Fordi jeg er ikke nabb når det gjelder sånt =) Det må være noe med hardware.

 

Hva er problemet ? Skjermkortet som bare suger ? Ram ?, hjelper det med 1024mb ? For svak Strømforsyning? :roll:

 

Er det noen der ute som kan hjelpe meg ? :dribble:

 

Ps: Sinnsykt kult at cs s lagger på et skjermkort til 5000kr :thumbup:

Endret av BlackMamba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.firingsquad.com/hardware/counte...rce/default.asp

 

Som du kan lese ut fra testen så har de et gjennomsnitt på f.eks. en bane som Aztec :

 

a800.gif

 

Hva kan vi si om dette ? Selv i 800x600x32 så får man elendig frames med disse skjermkortene. Jo at css suger på cpu'n .. mer cpu power er tingen. En annen ting er jo seff at Source motoren er elendig skalerbar :ermm:.

Men uansett hvis snittet er 62 fps med Ultra kortet på aztec så med litt heavy action + smoke og en HE så dropper fps fort til uspillbart lave nivåer. Er en grund til at jeg fortsatt spiller 1.6 :whistle: ( + at jeg har gammelt skjermkort hehe )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...