Svulst Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Går det ann å gjøre så rekkevidden på det trådløse nettverkskortet til laptopen min bedre?? lage en slags antenne eller noe
Goophy Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det finnes mange slags antenner som kan hjelpe på rekkevidden ja. Har du mye tid til overs kan du jo ta en titt her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=314901 Ellers funker jo "cantennas" temmelig bra, en pringlesboks litt alu og dilldall så har du en flott greie. Så får man jo kjøpt flere ferdige greier også da, sjekk ut www.wlansupply.no
Svulst Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 nå tenker jeg på den kladden som stikker ut av laptoppen.. wlan pc-card.. kan man bruke pringlesboks på den??
Goophy Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hvis den har utgang for, eller du modder på utgang for ekstern antenne funker det flott. Ellers er det fint lite du kan gjøre.
Svulst Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Noen som har link til en sånn gjør det selv-side om dette?
Goophy Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Om hva? Bygge antenne? Modifisere kort? Hva for et kort har du forresten? Er det internt tror jeg ikke du burde tukle for mye med det.
Svulst Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 det er et D-link pc-card til en laptop.. Går det ann å få dette til å ta inn signaler bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå