carl-kr. Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 hei! et stykke inn i primary excavation møter man på en stor en jævel! hvordan tar man knekken på han?? jeg skyter å skyter, men han dør aldri!! har plaffra løs på han i 30min nå hjelp meg!!
Tobe__ Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Er det DooM 3 eller Resurrection Of Evil du snakker om? Kan du beskrive "jævelen", eventuelt sette inn et screenshot?
Empire of the Sub Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hvis du mener RoE, altså expansion packen. Har jeg samme problem som deg. Han står foran en stor "inngang", og han bare står der. På vær sin side står det to maskiner og skyter ut en "grønn-kraft".. Har prøvd alt mulig på han, brukt opp alle skudda, brukt "the grabber" og skyti tilbake det han skyter på meg... og t.o.m det hjerte.
carl-kr. Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 (endret) nei dette er doom3... han er stor,har sånne "bukke horn", har en tank på ryggen og skyter raketter! noen som kjenner han igjenn?? Endret 22. april 2005 av carl-kr.
carl-kr. Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Er det etter "helvete" ? ja dette er etter helvette... var dær for en sund siden
Empire of the Sub Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Da er det siste "bosseN" Bruk soul-cube...
carl-kr. Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Da er det siste "bosseN"Bruk soul-cube... takk for hjelpen! brukte soul cube og da datt han over ende,hehe!!! da var mange spennende timer med spilling over..nesten litt trist. ekstremt bra spill må jeg si! anbefaler dere tillegspakken??-Resurrection Of Evil- få høre!
Vice Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 anbefaler dere tillegspakken??-Resurrection Of Evil- Dersom du likte D3 liker du garantert tillegspakken. Jeg var litt lunken i fohold til D3 men tilleggspakken RoE hevet nivået på spillet endel slik at det ble en enda mer fornøyelig spilleopplevelse.
carl-kr. Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 hm..sounds interesting fortsetter tillegspakken dær spillet stoppet eller? ser at tillegspakken koster ca like mye som spillet..er det like mange timer spilling?
Empire of the Sub Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det er ikke så mange timer spilling, en 10-12 timer har jeg hørt. Det starter ikke akkurat der det slutter, du er ikke samme karn engang.. det er litt kjipt Ellers er det _excellent_
Radial Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 jeg kjøper!! dette må jeg ha Anbefales hvis du likte Doom3. Les Gamer.no sin omtale her.
snoemann Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Ja ROE anbefales på det varmeste til doom 3 eiere =) Kanskje litt kort, men synes egentlig ikke det heller... var faktisk litt bedre enn forventet. =) Når det gjelder det andre problemet oppi der, så er det helt rett at du skal bruke grabberen... husker ikke hvor mange plasma-kuler som skal til, men han dør etterhvert =) Edit : du skal altså grabbe det de maskinene skyter og og skyte disse på han. =) lykke til Endret 22. april 2005 av snoemann
carl-kr. Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Ja ROE anbefales på det varmeste til doom 3 eiere =) Domm3 på hjernen har nå bestillt ROE! venter spent på pakke i posten.. er det mange andre som er "feig" å bruke koder? må innrømme det ble brukt litt "god", give all" og "noclip" hær ja......
snoemann Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 er det mange andre som er "feig" å bruke koder? må innrømme det ble brukt litt "god", give all" og "noclip" hær ja...... Da forsvinner jo spenningen. Ihvertfall ved første gjennomkjøring
carl-kr. Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 tenkte mange ganger: DETTE SPILLET MÅ VÆRE UMULIG UTEN GODEMODE!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå